Club Goa Jugge

Här kan du diskutera alltmöjligt som inte passar in i några av ovanstående kategorier.
Användarvisningsbild
David Wennberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 2770
Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
Ort: Linköping

Inlägg av David Wennberg »

Klart man ska vara trevlig mot folk även om man har fullt upp, fast det behöver inte betyda att man inte ska våga säga ifrån. Tvärtom.

Såg inte avsnittet i fråga tyvärr. Eller ja, tyvärr? Det var antagligen inte så mycket att se :)
KISS. Keep It Simple Stupid.

Användarvisningsbild
Fredrik Nilsson
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 885
Blev medlem: tis 05 aug 2003, 01:00
Presentation: Theatertechnician, because Badass miracle worker is not an official job title!
Ort: Växjö/Osby
Kontakt:

Inlägg av Fredrik Nilsson »

Visst ska man vara trevlig, men jag har själv märkt att man kan bli lite irreterad om det är en massa männoskor som ska snacka med mig om annat när jag har tusen saker att göra på min scentid!!!

Dawen du missade århundradets show (a Nalle production), 11 min lång och en halvtimme försenad. Innehöll en svettig feminin konfrencier (Nalle), lite pyro, indiska dansare, sabotage (i form av en skruvmejsel på scenen), musikstrul, uthängning av dj:n för han missade musiken (Blondie)....ja helt enkelt en underbar tillställning och allt dett på 11 min!!!

Nästa blir turné i Sverige!!!???
Work sucks, send me on tour!

Mikael Heurlin
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 156
Blev medlem: tor 20 maj 2004, 01:00
Presentation: Egen företagare inom anläggnings branschen med en fot i ljud träsket också.
Ort: Öland/Stockholm
Kontakt:

Inlägg av Mikael Heurlin »

Lightguy (TMT) skrev: Dawen du missade århundradets show (a Nalle production), 11 min lång och en halvtimme försenad. Innehöll en svettig feminin konfrencier (Nalle), lite pyro, indiska dansare, sabotage (i form av en skruvmejsel på scenen), musikstrul, uthängning av dj:n för han missade musiken (Blondie)....ja helt enkelt en underbar tillställning och allt dett på 11 min!!!

Nästa blir turné i Sverige!!!???
de e de enda ja sett på club goa å de gjorde så ja fick nog. bland dom sämsta program ja sett

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster