Frostvakt
- Nicke Löfgren
- PAR-64

- Inlägg: 4374
- Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
- Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet
Re: Frostvakt
Va tänker du?
Ett larm
Ett element som ska hålla värmen
Eller vad??
Ett larm
Ett element som ska hålla värmen
Eller vad??
- Jonas Larsson
- ljudoljus.net admin

- Inlägg: 1890
- Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
- Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
- Ort: Skövde
Re: Frostvakt
Ett vanligt elelement? Finns ju små enheter som heter just frostvakt också, sök på tex Jula.
//Jonas - ljudoljus.net crew
- Nicke Löfgren
- PAR-64

- Inlägg: 4374
- Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
- Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet
Re: Frostvakt
Precis som Jonas skriver!! Köp ett element. Finns dom som är färdiga med termostat/ frostskydd
Bara googla
Bara googla
-
Ola Sääw
- PAR-36

- Inlägg: 251
- Blev medlem: lör 29 jan 2011, 14:19
- Presentation: Bedriver uthyrning av liten ljud anläggning
- Ort: Stallarholmen
Re: Frostvakt
Vanliga radiatorer/element känns inte som en lösning då man vill sprida värmen över en större yta.
Detta då lokalen har högt till tak.
Detta då lokalen har högt till tak.
/Ola & Jenny Sääw
-
Bengt Norling
- PAR-64

- Inlägg: 742
- Blev medlem: ons 07 jan 2004, 01:00
- Presentation: Pysslat med ljud, ljus i 23 år.
D&B: VG-sub, Q-sub, B6-Sub, V7P, Q7, Y7, D12,D20,D80
Nexo: Ps8, PS10R2, PS15, PS15R2, M3,M8, EM, Geos8, Geos12, GeoT
Ls400, Ls1200, RS15, CD18, S2, B1, B1-18, NX4x1, NX4x4
Meyer: M1D, M1D sub, UPM1P. Up-Junior, Mica, HP700. Galileo 616, LD1, LD2
Yamaha: Ls9-16, Ls9-32, M7CL-48, CL3, SB168, RIo32-24
Midas: Pro2, M32, DL251,
Shure: UR4D+ R9, P8, L3E, PSM1000 - Ort: Leksand
Re: Frostvakt
Sätt in en luft/luft värmepump
- Nicke Löfgren
- PAR-64

- Inlägg: 4374
- Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
- Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet
Re: Frostvakt
å är det högt i tak, sätt in takfläkt.
Men det låter ju nu som du ska värma upp en lokal, inte en frostvakt för ev skada på vattenledningar
Men det låter ju nu som du ska värma upp en lokal, inte en frostvakt för ev skada på vattenledningar
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst

