Behöver en ljudtekniker i morgon fredag 17/8 och lördag 18/8.
Plats: Norrköping
Ring mig direkt på 073-7089552.
/Jocke
Ljudtekniker / Monitor LS9
-
Joachim Bergling
- PAR-20

- Inlägg: 79
- Blev medlem: tis 12 aug 2008, 16:07
- Kontakt:
- Markus Hammerin
- PAR-30

- Inlägg: 167
- Blev medlem: tis 17 maj 2011, 21:57
- Presentation: Tekniknörd som gillar datorer, ljud och ljus. Är dock inte särskilt kunnig* inom någondera området, förutom att jag läst till Ljudingengör.
Har efter avslutad utbildning fått allt för lite praktik varför jag känner att mina kunskaper sakta rinner ur mig.
*alltså jag är bra på att använda datorer, men jag kan inte programmera eller löda ihop en egen processor.
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster

