segt som sirap?

Här kan du diskutera alltmöjligt som inte passar in i några av ovanstående kategorier.
Jan-Eric Jansson
PAR-20
PAR-20
Kontakt:

segt som sirap?

Inlägg av Jan-Eric Jansson »

jag märker att jag drar mig för att gå in på forumet och läsa inlägg för det går alldeles för segt.
jag fixar helt enkelt inte att sitta och vänta på varje sida.
kanske är detta redan diskuterat och något är på gång, ursäkta mitt inlägg om detta isåfall.
Trevlig sensommar på er alla!

Användarvisningsbild
Magnus Lindgren
PAR-64
PAR-64
Presentation: Grundare av ljudoljus.net men har lämnat vidare ansvaret.

Inlägg av Magnus Lindgren »

Det har diskuterats tidigare, och jag har beställt en server som kom idag... Så jag kommer under en vecka installera allt på den, göra finjusteringar och sen under nästa helg köra den till våran nya serverhall...
//Magnus

Johannes Tegern
PAR-46
PAR-46
Kontakt:

Inlägg av Johannes Tegern »

Va kul att höra att något är på G. Det har gått lite segt ett tag, är nuförtiden bara inne på sidan då jag har mycket tid över, annars orkar man tyvärr inte vänta på att alla sidor ska laddas :(

Anders Brandén
PAR-46
PAR-46
Presentation: Driver firma på fritiden och leker på jobbet. Systemar d&b och rattar FoH som en gud, men har halkat in lite i tv-svängen, på gott och ont. Håller till i Stockholm.
Kontakt:

Inlägg av Anders Brandén »

Låter suveränt Magnus! Ni gör ett jättejobb med forumet och jag hoppas att ni känner att ni får uppskattning!
Anders Brandén - "Friends don't let friends use Behringer"
andersbranden.wordpress.com

Christoffer Carpvik
PAR-64
PAR-64
Presentation: ........................................

Inlägg av Christoffer Carpvik »

Anders: Tack så mkt....den senaste tiden har det kännts som att det vart rätt mkt gnäll på just hur segt de är osv. Kul att höra lite uppskattning, och som sagt är de ju på gång med ljusare tider ;)
//Carpvik

Skriv svar