Den enes död...Dogge skrev:på Riksteatern, där jag nu jobbar som servicetekniker och lagar saker som Hampus har sönder![]()
Var och en gör det han är bra på, jag är bra på att göra sönder saker och Dogge är bra på att laga saker!
/Hampus

Hjalle och Heavy i Kisaparken. Det var tider det.loudnlight skrev: Började kallas "Heavy" ca 79-80 undrar när Hjales polare födes???

Lever vet jag inte. Tror att Knutters fortfarande gör sitt årliga gig där och det är nog det ända som händer på den scenen.Newbee skrev:Kisaparken.
Lever den fortfarande?
Cementscen, eller hur?

Ska du ut med något skoj i höst?Hampus skrev:Den enes död... :roll:Dogge skrev:på Riksteatern, där jag nu jobbar som servicetekniker och lagar saker som Hampus har sönder :lol:
Var och en gör det han är bra på, jag är bra på att göra sönder saker och Dogge är bra på att laga saker! :lol:
/Hampus

Va trevligt. Jo då. Det är Anders Udell.( Himla trevlig chef) Och företagt heter Ljud Bolaget. Udde bara jobba där. Ägaren heter Thomas Fager, äger både Ljud och Mäss Bolaget.maclite skrev:var musiken, musiserandet, som slog ihop sig med mitt teknik intresse sen bara stog man där en dag på Hawaii scenen i huffle o tänkte, coolt. efter de så har man träffat väldigt trevliga och hjälpsamma personer i branchen som jag har fått min hitils samanlagde erfarenhet och förtroende att blinka lampor och skapa rundgångar..![]()
mkt hump i början och stort tack till en lokal gospelgrupp som stog ut med mig i mina allra första stapplade steg som ljudtekniker!
Benji: vad heter företaget som du har hängt på?? kan det vara en Anders som äger/jobbar där, kommer tyvärr inte ihåg efternamnet men vi var arbetskamrater på Montico elektronik för nåra år sen, jag på oskarshamns delen han i tranåsdelen, träffades bara nån gång.

Hmm vill tillägga att vi valde den gula färgen samma år utan vetskap om detta .Fast vi håller på att lägga om linjen till silver met fast en gul blupp runt loggan i stället . Annars kan jag säga att den gula färgen har ett stort reklamvärde .Synd bara att starlight också tog gult fast han är lite diskretare med logotyperna . Fördelen med silver met är att det är lite enklare att hitta en bil som har rätt färg från början, trist att lacka om det första man gör .knopp skrev:loudnlight skrev:
Du berättade i en annan tråd att du körde gula bilar med svarta loggor.. Det skulle lika gärna kunna vara PAAB som det skulle kunna vara Starlight
Kom bara att tänka på det..

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst