BEHRINGER EUROLIVE B412DSP

Här kan du diskutera högtalare, monitorer, slutsteg mm.
Användarvisningsbild
Johan Lindberg
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 54
Blev medlem: lör 22 sep 2007, 12:55
Presentation: Driver verksamhet som hyr ut och levererar helhetslösningar med ljud, ljus och bild.
Ort: Gävle

BEHRINGER EUROLIVE B412DSP

Inlägg av Johan Lindberg »

Någon som har hört den?

Den verkar vara väldigt lik mackie 450iaf,

Länk högtalaren

Marcus Sandberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1784
Blev medlem: tor 09 mar 2006, 15:32
Presentation: Kör lite Frilandsjobb när jag inte är i/på eller under tågen och skruvar eller rent av växlar runt på tågen.
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Inlägg av Marcus Sandberg »

Jo den är väldigt lik men tittar man riktigt noga så e det lite skilnader på hornet.
http://www.ljudsystem.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Johannes Nordgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1392
Blev medlem: ons 01 nov 2006, 22:08
Kontakt:

behringer

Inlägg av Johannes Nordgren »

tjena.

ska du ändå lägga 4200:- på en högtalare så finns det betydligt vettigare alternativ på beg.-marknaden.

Jag säger det igen, jag har köpt min sista behringerpryl.

J

Erik Boson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 70
Blev medlem: lör 07 jul 2007, 19:56
Presentation: Jobbar sedan en tid tillbaka på Xpecta Evenemangsteknik AB i Örebro
Ort: Lindesberg (4mil norr om Örebro)
Kontakt:

Inlägg av Erik Boson »

Varför inte bara lägga till 700kr/burk och köpa Mackie SRM 450? Lär nog vara bättre än Behringern iallafall.
Xpecta Evenemangsteknik AB
Xpecta Installation AB

Användarvisningsbild
Johan Lindberg
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 54
Blev medlem: lör 22 sep 2007, 12:55
Presentation: Driver verksamhet som hyr ut och levererar helhetslösningar med ljud, ljus och bild.
Ort: Gävle

Inlägg av Johan Lindberg »

Varför inte bara lägga till 700kr/burk och köpa Mackie SRM 450? Lär nog vara bättre än Behringern iallafall.
Jo, det är självklart. Tänkte bara om någon hade hört den, man sparar iaf 700kr per burk om den skulle låta lika bra.

Raderad användare1
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 111
Blev medlem: mån 05 jun 2006, 15:41
Presentation: Denna användare är anonymiserad enligt önskemål

Inlägg av Raderad användare1 »

1400 paret är det inte värt att pilla med när det kommer till högtalare, kvalitén från Mackie burkarna är betydligt bättre.

Plus att om man ska vara lite petigare är mackie burkarna faktiskt snyggare trots likheten :P

Användarvisningsbild
Adam Ander
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 282
Blev medlem: sön 09 mar 2008, 17:47
Presentation: Blinkar med konstiga lampor och låter illa med stora högtalare...
Pluggar ljusdesign på Boomtown.
Gillar promenader på stranden, hemmakvällar och att grilla korv.........
Ort: Avesta
Kontakt:

Inlägg av Adam Ander »

Sen är ju behringer just behringer också... Även om prisskillnaden är ganska liten så talar namnet för sig själv enligt mina erfarenheter i alla fall.
Jag kan inte annat än stämma med i kören om att Mackie är värt att betala 700 spänn extra för......
Hello, my name is Ninja.

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 6 och 0 gäster