Någon som vet hur mycket folk man tar in på Maxim Gävle, jag tänker när det är konsertlokal
I helgen som var så var Sweet där! Hur mycket folk??
Maxim Gävle
- Nicke Löfgren
- PAR-64

- Inlägg: 4374
- Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
- Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet
- Leif Baltazars
- PAR-64

- Inlägg: 921
- Blev medlem: tor 07 jun 2007, 22:05
- Presentation: Gammal DJ. Etablerad 1967. Fortfarande aktiv. Spelar allt, för alla, överallt!
- Ort: Gävle
- Kontakt:
Re: Maxim Gävle
Enligt hemsidan ryms 750 personer. http://www.nojesstationen.se/#!vstc3=konsert-show" onclick="window.open(this.href);return false;Nicke Löfgren skrev:Någon som vet hur mycket folk man tar in på Maxim Gävle, jag tänker när det är konsertlokal
I helgen som var så var Sweet där! Hur mycket folk??
Inte så många var där!
http://gd.se/noje/musik/1.4055014-sota- ... for-fansen" onclick="window.open(this.href);return false;
http://arbetarbladet.se/noje/recensione ... n-glammigt" onclick="window.open(this.href);return false;
Stället sköts av "KaxMax" Finns på FB https://www.facebook.com/KaxMax" onclick="window.open(this.href);return false; Han kan svara på det mesta när det gäller Maxim.
Sidor på FB https://www.facebook.com/MaximGavle" onclick="window.open(this.href);return false; och https://www.facebook.com/pages/Maxim/180033538701069" onclick="window.open(this.href);return false;
Den som uppfann arbetet kan inte ha haft någonting att göra?
I http://www.djbudda.se" onclick="window.open(this.href);return false; I http://www.google.se" onclick="window.open(this.href);return false; I
I http://www.djbudda.se" onclick="window.open(this.href);return false; I http://www.google.se" onclick="window.open(this.href);return false; I
- Nicke Löfgren
- PAR-64

- Inlägg: 4374
- Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
- Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet
Re: Maxim Gävle
Tackar för infon 
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst

