Stacka subbar direkt i snö eller på tex pall?
- Anton Stjärnbrandt
- PAR-64

- Inlägg: 1074
- Blev medlem: mån 06 aug 2007, 20:26
- Presentation: Jag driver Star Audio AB - det kreativa teknikföretaget som gör mycket med små medel och ännu mer med stora !
- Ort: Umeå
- Kontakt:
Stacka subbar direkt i snö eller på tex pall?
jag ska göra ett utomhusevent och undrar hur ni ställer er till att lägga subbar direkt på snö och låta dom ligga så en halv dag eller nåt. klarar dem sig bra eller bör man dra dit en lastpall eller nåt att ha dom på?
högtalarna i fråga är L-acoustics SB218.
Anton
högtalarna i fråga är L-acoustics SB218.
Anton
-
Daniel Madrid
- Medhjälpare

- Inlägg: 256
- Blev medlem: tor 02 sep 2004, 01:00
- Presentation: Spelar skivor och gör event och säkerhet.
- Ort: Borås
- Kontakt:
- Nicke Löfgren
- PAR-64

- Inlägg: 4374
- Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
- Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet
- Anton Stjärnbrandt
- PAR-64

- Inlägg: 1074
- Blev medlem: mån 06 aug 2007, 20:26
- Presentation: Jag driver Star Audio AB - det kreativa teknikföretaget som gör mycket med små medel och ännu mer med stora !
- Ort: Umeå
- Kontakt:
för att...?
Det kreativa teknikföretaget som gör mycket med små medel - och ännu mer med stora !
http://www.star-audio.se
http://www.star-audio.se
- Mikael Hedman
- PAR-36

- Inlägg: 256
- Blev medlem: tis 26 aug 2008, 12:16
- Presentation: Part time DJ från Sundsvall. Ljud & Ljus för mindre tillställningar.
- Ort: Sundsvall
-
Marcus Sandberg
- PAR-64

- Inlägg: 1784
- Blev medlem: tor 09 mar 2006, 15:32
- Presentation: Kör lite Frilandsjobb när jag inte är i/på eller under tågen och skruvar eller rent av växlar runt på tågen.
- Ort: Helsingborg
- Kontakt:
Nu vet jag inte hur mycket snö ni har men vi har inget men mycket vatten. Jag ställer alltid subbarna på pall när jag e ute. För det första för fuktens skull men även att det inte ska bli allt för fula skav märken på dem. Trä pall och golv inomhus e bättre än grus, sten och/eller asfalt.
http://www.ljudsystem.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- Måns Nilsson
- PAR-56

- Inlägg: 585
- Blev medlem: mån 12 apr 2004, 01:00
- Ort: Stockholm, numera.
- Kontakt:
Det går bra att ha 3cm snö i ett FX-rack, om man har nedersta höjdenheten tom.
Det går mindre bra att gigga när man har väckts av en hjullastarförare som knackar på sovbaracken med en bit multikabel i handen.
Det går att få en HE Cyberlight att lösa ut för övertemperatur, utomhus, på vintern, i Norrland.
A propos saker som händer när det är snö med i bilden.
Det går mindre bra att gigga när man har väckts av en hjullastarförare som knackar på sovbaracken med en bit multikabel i handen.
Det går att få en HE Cyberlight att lösa ut för övertemperatur, utomhus, på vintern, i Norrland.
A propos saker som händer när det är snö med i bilden.
--
Måns Nilsson, avdankad skåning, ute ur branschen, lever på
sarkasmer och DVBF.
Måns Nilsson, avdankad skåning, ute ur branschen, lever på
sarkasmer och DVBF.
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 8 och 0 gäster


