Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jag funderar på att köpa någon av dessa två.
Antingen
NUMARK TT-1650 eller GEMINI TT-02 MK II..
Men jag vet ej vilken som är bättre. Vad jag har hört så är NUMARK bättre märke men själv så vet jag inte. Skulle vilja höra era åsikter gällande dessa två.
Eller om det finns andra turntables i samma prisklass.
Tycker du ska köra på NUMARK TT-1650 och American Audio Q-D6. Inte för att jag har nån erfarenhet av Gemini men Numark tycker jag själv är ett udnerbart märke...Och American Audio har jag hört är jävligt bra...
Japp jag ahde ett behringermixer innan jag skaffade Numark CM200. Och den va la sådär tycker jag. Världens sämsta BPM-räknare på me (inte för att jag använde den). Men de låter gött de du tänkt skaffa.
Emil Enander skrev:Japp jag ahde ett behringermixer innan jag skaffade Numark CM200. Och den va la sådär tycker jag. Världens sämsta BPM-räknare på me (inte för att jag använde den). Men de låter gött de du tänkt skaffa.
Emil Enander skrev:Japp jag ahde ett behringermixer innan jag skaffade Numark CM200. Och den va la sådär tycker jag. Världens sämsta BPM-räknare på me (inte för att jag använde den). Men de låter gött de du tänkt skaffa.
Behringer är saker man kan ha på hyran för extrema lågbudget-fester där folk inte fattar att saker kostar, om det nu ens är värt det Har sett Behringers pa-mixers på en del hyrfirmor men det är ju bara folk som inte förstår kvalitet som hyr dom, folk som har mer koll går upp i pris.
Emil: ibland, ibland känns det som att dom är lite väl dyra, sen är deras snack om att det är proffsprodukter väldigt jobbigt, men deras kompressorer är fina (Composer-Pro eller vad den heter som är tvåkanalig kompressor)
Jakob Carlsson skrev:Emil: ibland, ibland känns det som att dom är lite väl dyra, sen är deras snack om att det är proffsprodukter väldigt jobbigt, men deras kompressorer är fina (Composer-Pro eller vad den heter som är tvåkanalig kompressor)
Deras DI-box är det enda som eventuellt skulle fungera... Allt annat blinkar och har sig, men uppför sig inte som sig bör...
vad säger ni om den nya Behringer mixern som kommer snart, digitala DDM-4000?? Har bara sätt 1 video om den.. där en "behringer-snubbe", som till 90% av allt han säger är: ehmm, ehhh, och liknande!
Tekniker på Panic Ljud & Scenteknik AB. Tidigare delägare av TM-Entertainment & Eskilstunanöje & tidigare Tekniker på Skantzen Brukshotell.
Nu får det räcka, om vi ska försöka hålla den här tråden någorlunda lättläst så är det nog dags att man slår igång eller fortsätter i någon av de mängder med "hur kass är behringer" trådar som redan finns, och ang. deras nya mixer är man även där välkommen att starta en ny diskussion.
Magnus Jerkrot skrev:
Deras DI-box är det enda som eventuellt skulle fungera... Allt annat blinkar och har sig, men uppför sig inte som sig bör...
Vi köpte ett gäng med deras boxar typ 6st för ungefär ett år sedan. 1 fungerar fortfarande resten vägrar ta phantommatning och således helt döda..
Det tycker inte jag är acceptabelt.
Gäller inte garantin då? Eller har inte behringer sånn shit...Har för mig sådana grejer har typ 1 års garanti eller nått sånt.
BTW: Delningsfiltret funkar finfint och inte krånglat (än).
Boxarna kostade nån hundrig styck, och har dött vid olika tillfällen. Det är således inte värt att skicka nånstans och genom garanti så får vi ju bara ut en ny. Och saker som uppenbart går sönder ofta vill inte vi ha i riggen.