vilken färg märkning har ni stött på utav liner
Wide
Medium
Narrow
Very Narrow
?????
Färg Märkning Av Linser
-
Wictor Westerdahl
- Rookie

- Presentation: go o glad.......................................
- Nicke Löfgren
- PAR-64

- Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet
-
Wictor Westerdahl
- Rookie

- Presentation: go o glad.......................................
- Nicke Löfgren
- PAR-64

- Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet
- Henrik Öberg
- PAR-30

- Presentation: Vi syns nästa gång! Nästa gång, då syns vi! Har vi inte setts nästa gång så får vi synas tidigare!
- Kontakt:
Jag har åxå funderat på detta...
...vad det gäller glödisar så har vi det som Nicke säger med en liten etikett med Glödis nummer på.
Linser: ja vi får väl uppfinna ett system som funkar för oss
dessutom vill jag ha ett smart sätt att frakta dem på
det ser lite kul ut att hönga in dem i en dolly för PAR-Kannor, men tar ju mer än dubbelt så stor plats.
vanligtvis använder jag 6-18 st skulle kunna vara bra med casear med 6 i varje, eller kanske 12- jag vet inte, hur gör du?
...vad det gäller glödisar så har vi det som Nicke säger med en liten etikett med Glödis nummer på.
Linser: ja vi får väl uppfinna ett system som funkar för oss
dessutom vill jag ha ett smart sätt att frakta dem på
det ser lite kul ut att hönga in dem i en dolly för PAR-Kannor, men tar ju mer än dubbelt så stor plats.
vanligtvis använder jag 6-18 st skulle kunna vara bra med casear med 6 i varje, eller kanske 12- jag vet inte, hur gör du?
-
Fredrik Zetterberg
- PAR-36

Frakta vad? S-4 Par linser? S-4 Profil LinsTuber? hela profiler? zoom Profiler?
Vi Har Lösa Linstuber i Stora vagnar med hyllplan, alla linser står i varsin Plastpåse för dammets skull, S-4 Par linser i Plastbackar, Profiler i Meatracks/densar/lampvagnar, likaså S-4 Par och Zoomar..
vi har också en liten färgplupp på alla linstuber för att se spridning utan att vända och vrida på den... blå=19dgr gul=26dgr röd=36 grön=50dgr
ingen färg på 5 och 10gradarna för om man tar fel på en sån måste man gå till optikern direkt....
Vi Har Lösa Linstuber i Stora vagnar med hyllplan, alla linser står i varsin Plastpåse för dammets skull, S-4 Par linser i Plastbackar, Profiler i Meatracks/densar/lampvagnar, likaså S-4 Par och Zoomar..
vi har också en liten färgplupp på alla linstuber för att se spridning utan att vända och vrida på den... blå=19dgr gul=26dgr röd=36 grön=50dgr
ingen färg på 5 och 10gradarna för om man tar fel på en sån måste man gå till optikern direkt....