Hultsfred 2006
-
Morgan Brown
- PAR-30

- Kontakt:
Ja jag är förvirrad ibland, komplicerat var rätt ord, jag orkade bara inte förklara vad som var komplicerat...=)
Men när man kör 2 mediaservrar 5 kameror och en massa lampor från samma källa dvs ett ljusbord så blir det rätt många parametrar att hålla ordning på i huvudet... Annars var ljuset ganska soft inga konstigheter där inte..!
Vänligen
Mr Mongo Brown
Men när man kör 2 mediaservrar 5 kameror och en massa lampor från samma källa dvs ett ljusbord så blir det rätt många parametrar att hålla ordning på i huvudet... Annars var ljuset ganska soft inga konstigheter där inte..!
Vänligen
Mr Mongo Brown
"THERE IS NO WE IN TEAM BUT THERE IS A U IN CUNT"
- Carl Breander
- PAR-46

- Kontakt:
- Hasse Queisser
- PAR-64

- Presentation: Ljudnörd sedan mer än 25 år. Jobbat med uthyrning och allt runtikring, men numera i distributörsledet.
- Kontakt:
Ljus tekniker (Royal Caribbean)
Jobbar med Martin + HOG 2 / HOG PC
Och hur skiljer du dig från en mörk tekniker?
Danley Sound Labs - Hearing is believing
Linea Research - The new amplifier standard
CatCore - Smart "XLR over CAT" solutions
Vanguard Audio Labs - Great microphones make great music
http://www.pointsource.se" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Henrik Malmberg
- PAR-30

- Presentation: Ljudtekniker på Cullbergbaletten, Riksteatern.
Även ljudtekniker på frilansbasis. - Ort: Stockholm
-
Henrik Malmberg
- PAR-30

Inte riktigt...Drumfillet bestod av två Arcs tillsammans med två dV-sub...mmmmumma!Jerker Björn skrev:Ian jag tror att du missade lite av det jag skrev.. FOH-monitors.. Det var 2st bruna småburkar och 2st likadana subbar som drumfillet hade..
FoH-lyssningen var två st MTD108 och två st SB115.
I setchange hade Frans den goda smaken att spela väl valda delar ur I Manegen med Glenn Killing samt Sällskapsresan i talkbacksystemet.
/Hampus (Micman på Atlantis)
-
Henrik Malmberg
- PAR-30

Här kommer en glad hälsning från områdesansvarig på Atlantis, Christian "B1N4RY" Mohr.
"...hälsa från mig och att jag tackar som f-n till alla som var med! Tekniker och funkisar gjorde ett suveränt jobb och vi huvudfunktionärer är otroligt nöjda! Det lät bra, såg otroligt bra ut och alla hade kul! Precis som det skall vara. "
Personligen vill jag tillägga att funkismaten var helt ok. Det var kött i köttfärsen, mat fanns när det skulle finnas och det fanns en salladsbuffé värd namnet, maten var t o m varm! Tyvärr fanns pyttipannan utan kött eller stekt ägg fortfarande med på menyn.
Tur att det fanns bra kebab precis utanför grindarna...
/Hampus
"...hälsa från mig och att jag tackar som f-n till alla som var med! Tekniker och funkisar gjorde ett suveränt jobb och vi huvudfunktionärer är otroligt nöjda! Det lät bra, såg otroligt bra ut och alla hade kul! Precis som det skall vara. "
Personligen vill jag tillägga att funkismaten var helt ok. Det var kött i köttfärsen, mat fanns när det skulle finnas och det fanns en salladsbuffé värd namnet, maten var t o m varm! Tyvärr fanns pyttipannan utan kött eller stekt ägg fortfarande med på menyn.
Tur att det fanns bra kebab precis utanför grindarna...
/Hampus
- Ian Delahorne
- PAR-64

- Kontakt:
Sanslöst kul att höra Veiron i Ottan mitt i ens trumpodieputtande. Fast fick vi nånsin klarhet i om det verkligen var Pink som spelades i PA ofta mellan akterna?Henrik Malmberg skrev: I setchange hade Frans den goda smaken att spela väl valda delar ur I Manegen med Glenn Killing samt Sällskapsresan i talkbacksystemet.
"This is the updated input list"
-
Henrik Malmberg
- PAR-30

- Hasse Queisser
- PAR-64

- Presentation: Ljudnörd sedan mer än 25 år. Jobbat med uthyrning och allt runtikring, men numera i distributörsledet.
- Kontakt:
Henrik Malmberg skrev:Du kunde inte låta bli...Hasse, du är en sjuk människa! Trevligt att det finns flera av oss.
Jag försöker verkligen kontrollera språkfashistnerven, men ibland när det bjuds på straffspark kan jag bara inte låta bli....
Den ligger liksom latent och bara blixtrar till ibland
Danley Sound Labs - Hearing is believing
- David Wennberg
- PAR-64

-
Henrik Hansson
- PAR-36

- Presentation: Frilansande och gör lite av varje. Gillar blåbärssmoothie och tar gärna en snus ibland, bara för att göra livet lite festligare.
- Kontakt:
"Fascist" och inte "fashist" om jag får be.Hasse Queisser skrev:Henrik Malmberg skrev:Du kunde inte låta bli...Hasse, du är en sjuk människa! Trevligt att det finns flera av oss.
Jag försöker verkligen kontrollera språkfashistnerven, men ibland när det bjuds på straffspark kan jag bara inte låta bli....
Den ligger liksom latent och bara blixtrar till ibland
/H
- Ian Delahorne
- PAR-64

- Kontakt:
-
Fredrik Jönsson
- PAR-20

- Presentation: Ljusdesigner, Melodifestivalen 2002-2019, Eurovision Song Contest 2013, 2016. Eyebrow Designs AB
- Kontakt:
Mica hos Starlight
Nu finns MICA på Starlights hemsida. www.starlight.se
Det ligger dessutom lite nya loggor och länkar med tanke på den utrustning som tillkom i sammangåendet med United Audio.
För vidare uppdateringar under sommaren - läs uppdateringshistoriken längst ned på första sidan.
Bilder från Hultsfred mm. är under ingång.
Mvh, Fredrik Jönsson / United Audio Starlight AB
Det ligger dessutom lite nya loggor och länkar med tanke på den utrustning som tillkom i sammangåendet med United Audio.
För vidare uppdateringar under sommaren - läs uppdateringshistoriken längst ned på första sidan.
Bilder från Hultsfred mm. är under ingång.
Mvh, Fredrik Jönsson / United Audio Starlight AB