Nyheter gällande Jands Vista

Här kan du posta nyheter om vad som händer inom ljud & ljus världen.
Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!

Nyheter gällande Jands Vista

Inlägg av Jonas Larsson »

Uppgradering av mjukvara:
Jands har kommit med en stor uppdatering i och med v1.7 av Vistamjukvaran. Nyheter i denna uppgradering är förbättrat nätverksstöd som medger att en fjärrkontroll enkelt kan skapas med hjälp av en bärbar dator eller UMPC och trådlöst internet. Förutom detta har man koncentrerat sig på att implementera och förenkla klassiska teaterfunktioner, eftersom Vistan även hittat till teatrar runt om i värden.

Jands Vista S3!
Nu finns Jands Vista S3 till försäljning och för leverans. S3:an är en PC-planka som har samma funktionalitet som de stora konsollerna, men till ett lägre pris.

Fler Vistor levererade:
Denna vecka anlände ytterligare en Vista till Sverige för leverans till kund. Detta bringar det totala antalet Vistor i Sverige till 9st. Detta är vi givetvis väldigt nöjda med, men vi tillskriver all framgång i försäljningsarbetet till Vistan själv, som inte går att beskriva....den måste upplevas!

Mer info:
Teaterteknik AB 08 640 92 90
www.teaterteknik.se
www.jandsvista.com
//Jonas - ljudoljus.net crew

Användarvisningsbild
Fredrik Nilsson
PAR-64
PAR-64
Presentation: Theatertechnician, because Badass miracle worker is not an official job title!
Kontakt:

Inlägg av Fredrik Nilsson »

Nicklas om du är kvar här!!!
Blev lite besviken när Alex visade lite på den nya versionen, varför blev det inga uppdaterings möjligheter i Playback fönstret?
Hur gick det i Göteborg nappade stadsteatern?
Ha det
Work sucks, send me on tour!

Nicklas Gustafsson
PAR-20
PAR-20
Kontakt:

Inlägg av Nicklas Gustafsson »

Fredrik,
Angående uppdateringsmöjligheter i playbackfönstret så är det någonting som tyvärr fortfarande står på "att göra" listan. Enligt det tidsperspektiv som jag hade till handa då vi pratade om detta sist, så fanns denna redesign med inom första kvartalet. I princip allting annat som fanns på listan är implementerat, och dessutom saker som inte stod på listan som fjärrkontroll/regibord via VNC, learn timing, trim och block, vilket inte direkt är små framsteg.

Jag ska återigen ta upp playbackwindowfunktionalitet med Jands och kolla vad som är på g.

p.s. Det Alex Visade dig är v 1.6.
1.7 som är den verision som är aktuell.

Ingen aning om hur det går i Göteborg. Jag tyckte demonstrationen var väldigt intressant och att de tyckte om konceptet, men jag visar bara bordet och står för support utbilding och hjälp. Det är andra som får äran att sälja dem...

Användarvisningsbild
Fredrik Nilsson
PAR-64
PAR-64
Presentation: Theatertechnician, because Badass miracle worker is not an official job title!
Kontakt:

Inlägg av Fredrik Nilsson »

Okej, det låter ju bra, jag kasta bara ett getöga på när Alex lekte på laptopen, får sätta mig själv någon dag och kika lite närmare!

Ha det!
Work sucks, send me on tour!

Skriv svar