Club Goa Jugge

Här kan du diskutera alltmöjligt som inte passar in i några av ovanstående kategorier.
Användarvisningsbild
Fredrik Nilsson
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 885
Blev medlem: tis 05 aug 2003, 01:00
Presentation: Theatertechnician, because Badass miracle worker is not an official job title!
Ort: Växjö/Osby
Kontakt:

Club Goa Jugge

Inlägg av Fredrik Nilsson »

Någon som jobbat med Jugge från Club Goa? Kan han verkligen något?
Work sucks, send me on tour!

Användarvisningsbild
Hasse Queisser
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1829
Blev medlem: sön 31 aug 2003, 01:00
Presentation: Ljudnörd sedan mer än 25 år. Jobbat med uthyrning och allt runtikring, men numera i distributörsledet.
Ort: Stockholm
Kontakt:

Inlägg av Hasse Queisser »

Ähh... han har väl kört truck åt EMA på 80-talet eller nåt... på sin höjd.
Danley Sound Labs - Hearing is believing
Linea Research - The new amplifier standard
CatCore - Smart "XLR over CAT" solutions
Vanguard Audio Labs - Great microphones make great music
http://www.pointsource.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Gäst

Inlägg av Gäst »

Lightguy: Svaret på första frågan är nej, men det finns en del i samma kaliber...

Tycker du det verkar som att han har koll själv? :lol:

Användarvisningsbild
Fredrik Nilsson
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 885
Blev medlem: tis 05 aug 2003, 01:00
Presentation: Theatertechnician, because Badass miracle worker is not an official job title!
Ort: Växjö/Osby
Kontakt:

Inlägg av Fredrik Nilsson »

eeehhh NEJ!!! Tycker bara att han är stört skön!

Citat Jugge: Det finns inga monitorer med 15" element i, det är antingen 18" el. 22"!

Svar på Blondies fråga om det var 15" element i monitorerna som de skulle använda!!!
Work sucks, send me on tour!

Jonas Nordstedt
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 75
Blev medlem: mån 24 nov 2003, 01:00
Ort: Östra Ryd

Inlägg av Jonas Nordstedt »

hahaha han är ju underbar.. det är ju bara för hans skull som man tittar på skiten :P
::Din doktor här i cyberspace::

Användarvisningsbild
Carl Breander
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 355
Blev medlem: tor 12 aug 2004, 01:00
Ort: Sweden
Kontakt:

Inlägg av Carl Breander »

Vem eller vad är club goa jugge ?? från en som inte hänger med :arrow:
Jobbar åt Globen, Kista mässan & Tallinksilja

Jonas Nordstedt
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 75
Blev medlem: mån 24 nov 2003, 01:00
Ort: Östra Ryd

Inlägg av Jonas Nordstedt »

Martin B skrev:Vem eller vad är club goa jugge ?? från en som inte hänger med :arrow:
dokusåpa på tv3.. något nytt skit med alla dokusåpakändisar genom tiderna som är samlade i Indien. Uppdraget är väl att typ driva någon klubb/resturang. Jugge där är någon sorts ansvarig för ljud och ljus och sånt.. som jag har fattat det så är han inte med och tävlar.
::Din doktor här i cyberspace::

Användarvisningsbild
Carl Breander
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 355
Blev medlem: tor 12 aug 2004, 01:00
Ort: Sweden
Kontakt:

Inlägg av Carl Breander »

hehe dom vågar inte lägga baren i gamla stan längre först flytta dom ut det till alvik sedan bytte dom visst namn och flydde ända bort till indien ;)
Jobbar åt Globen, Kista mässan & Tallinksilja

Jonas Nordstedt
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 75
Blev medlem: mån 24 nov 2003, 01:00
Ort: Östra Ryd

Inlägg av Jonas Nordstedt »

Martin B skrev:hehe dom vågar inte lägga baren i gamla stan längre först flytta dom ut det till alvik sedan bytte dom visst namn och flydde ända bort till indien ;)
hahaha precis. plus att de samlar alla jävla dokusåpa Ö-kändisar på en och samma plats också. Fy fan tur att det håller på att dö ut och allt som har med dokusåpor att göra :D
::Din doktor här i cyberspace::

Användarvisningsbild
Fredrik Nilsson
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 885
Blev medlem: tis 05 aug 2003, 01:00
Presentation: Theatertechnician, because Badass miracle worker is not an official job title!
Ort: Växjö/Osby
Kontakt:

Inlägg av Fredrik Nilsson »

Men det är ju bra att de får bort dem från svensk mark ett tag!!!
Work sucks, send me on tour!

Användarvisningsbild
Carl Breander
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 355
Blev medlem: tor 12 aug 2004, 01:00
Ort: Sweden
Kontakt:

Inlägg av Carl Breander »

vara väll mer som sarkasm från min sida men jag saknar det här practical joke smileyn på dett annars trevliga forum ni vet : P
Jobbar åt Globen, Kista mässan & Tallinksilja

Användarvisningsbild
Fredrik Nilsson
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 885
Blev medlem: tis 05 aug 2003, 01:00
Presentation: Theatertechnician, because Badass miracle worker is not an official job title!
Ort: Växjö/Osby
Kontakt:

Inlägg av Fredrik Nilsson »

Aha....du har kanske inte lästa att jag är motståndare till de där glada, sura, arga gubbarna. Tycker att det känns lite fjortis!
Work sucks, send me on tour!

Nicklas Arlevall
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 405
Blev medlem: tis 09 nov 2004, 01:00
Ort: Borås
Kontakt:

Inlägg av Nicklas Arlevall »

Hela den här tråden känns kanske lite fjortis eller?
Diskutera Jugge...

Erik Lindvall
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 270
Blev medlem: fre 01 okt 2004, 01:00
Presentation: Stage & EventLight är företaget som förser Sveriges scener med professionell ljus- och scenteknik.
Dry-Hire.
Ort: Stockholm
Kontakt:

Inlägg av Erik Lindvall »

Ja, alla har vi nog en liten fjortis inom oss, som vill vara med o leka ibland :P
Stage & EventLight
Your Show - Our case

Besök vår katalog: www.stageeventlight.se/katalog

Användarvisningsbild
Fredrik Nilsson
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 885
Blev medlem: tis 05 aug 2003, 01:00
Presentation: Theatertechnician, because Badass miracle worker is not an official job title!
Ort: Växjö/Osby
Kontakt:

Inlägg av Fredrik Nilsson »

Jag undrade bara om någon hade jobbat med honom, vad är det för fjortis med det?
Work sucks, send me on tour!

Nicklas Arlevall
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 405
Blev medlem: tis 09 nov 2004, 01:00
Ort: Borås
Kontakt:

Inlägg av Nicklas Arlevall »

Ungefär lika mycket som du tycker det är med smileys...

Gustaf Tydén
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1179
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Jag tycker om att grilla korv................................

Inlägg av Gustaf Tydén »

Javisst och så var det igång igen!

Nu känns det som förr!
Var väl kansike bara en tidsfråga.

:roll: :lol:

Fredrik Sundström
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 244
Blev medlem: tor 15 jan 2004, 01:00
Ort: Sundsvall
Kontakt:

Inlägg av Fredrik Sundström »

Utan smileys är det ju bara en massa tråkig text..

Användarvisningsbild
Jonas Lundin
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 195
Blev medlem: fre 24 sep 2004, 01:00
Ort: Norrtälje

Glub Goa Jugge

Inlägg av Jonas Lundin »

Ånej! Inte en sån till!

Är alla tekniker lika kassa på hur man beter sig mot folk?
Jag skulle inte göra samma dundertavla om jag var tekniker där.

Asså! Man skall vara trevlig mot folk även om man har fullt up!
Annars har man fan inga kompisar kvar.

Am i right or am i wrong?

Användarvisningsbild
Fredrik Nilsson
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 885
Blev medlem: tis 05 aug 2003, 01:00
Presentation: Theatertechnician, because Badass miracle worker is not an official job title!
Ort: Växjö/Osby
Kontakt:

Inlägg av Fredrik Nilsson »

Om du syftar på tjffset med Frida i förra avsnittet så kan jag förstå honom, en massa folk som springer och ber att få lyssna på olika låtar och tycker allt är så spännande när man håller på att gå igenom ljud, ljus och show cuer!!


Appråpå snacket om smileys så tycker jag vi lägger ner det nu och håller oss till tråden!!!
Work sucks, send me on tour!

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst