Vi funderar på att skaffa en visualiser till vårat Pearl Expert bord och vet inte vilket vi ska välja.
Vad rekomenderar ni?
Vilket används mest?
Vilket är bäst?
Visualiser
-
Tommy Lindroos
- PAR-20

- Kontakt:
Visualiser
"There is no show without light"
- Mats Leijonhufvud
- PAR-46

- Presentation: Jag är 43 år och har varit i denna galna och roliga bransch sen 1990.
Började min bana som ljud- och ljustekniker på Liseberg, Lisebergsteatern 1996-1999.
Säljare på Primetec 1999-2015, det blev Mediatec 2009 i fusion med dåvarande Massteknik.
Arbetat med fasta installationer sen 2006 och nu sen 2014 återfinns jag på DAV Partner AB, granne med Scandinavian Photo i Mölndal.
Gillar komplexa systemlösningar med integration av ljus, ljud, bild och styrteknik.
Kom gärna förbi och ta en kaffe och prata lite. - Ort: Göteborg
- Kontakt:
-
Bullen Lagerbielke
- PAR-36

- Kontakt:
Dom som jag vet finns är:
Capture, Billigt snabbt att komma igång med. Svenskt. Snygg visualisering.
Wysiwyg, väldigt komplett.
LD Assitant. Baserat på Acad
ESP Vision. Snygg visualisering.
Light Converse. Snygg visualisering
Alla har sina för och nackdelar. Det beror vad du ska göra. Capture är nog det som man kommer igång snabbast med. Men som Mats skrev, många använder Wysiwyg, men det kostar mycket + att du bör betala abbonemanget för att hålla dig uppdaterad.
Capture, Billigt snabbt att komma igång med. Svenskt. Snygg visualisering.
Wysiwyg, väldigt komplett.
LD Assitant. Baserat på Acad
ESP Vision. Snygg visualisering.
Light Converse. Snygg visualisering
Alla har sina för och nackdelar. Det beror vad du ska göra. Capture är nog det som man kommer igång snabbast med. Men som Mats skrev, många använder Wysiwyg, men det kostar mycket + att du bör betala abbonemanget för att hålla dig uppdaterad.