DJ-kompis med ljud/ljusintresse sökes (ej personal)

Här kan du söka personal för anställning eller tillfälliga uppdrag.
Pelle Widell
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 92
Blev medlem: tor 09 aug 2018, 19:51
Presentation: Gammal DJ från Skåne under 80-90 talet. Installerat ljud/ljus på flera diskotek och kört portabelt.
Ort: Stockholm

DJ-kompis med ljud/ljusintresse sökes (ej personal)

Inlägg av Pelle Widell »

Hej!

Jag har genom åren köpt på mig både ljud, ljus och DJ-utrustning men har aldrig kommit igång och använda det. Mycket av detta beror på att jag behöver en ”wing-man”, eller bollplank, alternativt en som sparkar mig i baken så jag kommer igång. Jag är nog världens flitigaste latmask.

Jag är själv gammal heltids DJ och hade ljud/ljusföretag på 80/90-talet så grundläggande kompetens finns. Utrustning jag har är två DJ-uppsättningar med ljudanläggning, en hel del diskoljus, uplights, laser, rökmaskiner (både haze o tungrök), Wolfmix för enkel styrning samt tross.

Jag letar efter någon som har intresse av tekniken och vill leka tillsammans med mig. Jag har några spelningar bokade framöver så vill du hänga med på dom kan det säkert ordnas. Har du nån spelning kan du självklart låna utrustningen så vi får erfarenhet av allt ”in action”. Förhoppningsvis har vi nytta utav varandra, om inte annat har vi riktigt kul under tiden.

Jag söker alltså inte efter personal utan någon som delar intresse som man kan göra saker tillsammans med.

Skicka PM vid intresse.

Användarvisningsbild
David Jonsson
Rookie
Rookie
Inlägg: 1
Blev medlem: tor 18 maj 2023, 12:24
Presentation: DJ / Musikskapare , bor i Falköping

Arrangerar en eller två fester om året, söker alltid nya dj-vänner att utbyta det vi gillar
Ort: Falköping
Kontakt:

Re: DJ-kompis med ljud/ljusintresse sökes (ej personal)

Inlägg av David Jonsson »

Hej Pelle !

Jag är en dj/musiktok som samlar vinyl och cd , samlar synthar o försöker arrangera minst en utomhusfest om året. Nu har jag mött en till sån person (utöver dig alltså) och det känns som det skulle kunna ta fart om man håller kontakt med varann o pratar om musik osv och eventuellt göra events

Vi kan prata om det mera ju , mvh David J
_____________________________
https://linktr.ee/DeeJayJones

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 5 och 0 gäster