Denon uppgradering / tts i konkurs?

Här kan du diskutera DJ-utrustning mm.
Gunnar Klintberg
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 175
Blev medlem: tis 09 mar 2004, 01:00
Ort: Uppsala
Kontakt:

Inlägg av Gunnar Klintberg »

Apropå bra service!!

I går så låg det ett brev från Denon USA hemma. Jag mailade Silvio på Denon USA för att få Vinyl adapter kittet av dem eftersom vi inte har någon Denon representant i Sverige just nu (iaf inte som är uppe i fart och som vi slutkunder kan vända oss till).
Jag behövde bara ett, men de sände över 2 st plus lite Denon DJ klistermärken. :D

Snacka om att Denon bryr sig om sina kunder var man än bor i värden!!

Förresten Gustaf! Har du lyckats bränna en MP3 CD som fungerar i din 9000 ännu?
************************
Gunnar Klintberg
DJ Gugge - www.dj-gugge.se
United DJ - www.united-dj.se

Gustaf Tydén
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1179
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Jag tycker om att grilla korv................................

Inlägg av Gustaf Tydén »

Ska jag vara ärlig så har jag inte haft tid med det. Har vart så fullt upp med jobb och annat så det har inte hunnits med.

Men det ska väl göras nån hgelg när man är lite ledig:D Har bestält ny mixer nu oxå.. Bestälde en splitter ny den här gången, DJM3000 fick det bli. Ska ta hem ny case till det oxå när jag kommit på hur jag vill ha den:D

Men jag återkomer när jag bränt mp3 skivan...

Denon kan sina saker..

Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Inlägg: 1884
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Ort: Skövde

Inlägg av Jonas Larsson »

Gustaf(KMD) skrev:Har bestält ny mixer nu oxå.. Bestälde en splitter ny den här gången, DJM3000 fick det bli. Ska ta hem ny case till det oxå när jag kommit på hur jag vill ha den:D
Gått och blivit millionär :shock: Först ny cd och nu nytt mixerbord med case =) Känslan av att köpa nytt är ju underbar!
//Jonas - ljudoljus.net crew

Gustaf Tydén
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1179
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Jag tycker om att grilla korv................................

Inlägg av Gustaf Tydén »

hihi Nej miljonär är kanske lite att ta i:P men jobbar man på ljudfirma så får man väl vissa förmåner:D (med all rätt)

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 62 och 0 gäster