Några frågor kring egenanställningsföretag

Här kan du diskutera företagsfrågor såsom drift, försäkringar, ekonomi, marknadsföring, juridik, personalfrågor, programvaror, utbildning mm
Vincent Eklund
Rookie
Rookie
Inlägg: 26
Blev medlem: sön 07 jun 2020, 11:49
Presentation: Jag är en tonåring med stort intresse för ljud och ljus, men inte alltid med lika stort vetande för det. Ta mig inte fel dock, jag kan faktiskt en hel del.
Ort: Nacka

Några frågor kring egenanställningsföretag

Inlägg av Vincent Eklund »

Tjena!
Är det någon som använt sig av företag som jobbar med egenanställning, såsom frilans finans eller liknande, hur upplever ni att det funkar, några tankar eller funderingar?

Mvh Vincent

Martin Andersson
Rookie
Rookie
Inlägg: 19
Blev medlem: fre 30 jun 2017, 16:03
Presentation: Jag är 21 år gammal ljustekniker som försöker hitta sin egen väg i denna branch.

Re: Några frågor kring egenanställningsföretag

Inlägg av Martin Andersson »

Använder frilans finans själv. Tycker det funkar jättesmidigt. Bara fylla i uppgifter dit fakturan ska, timmar, kostnad etc. Så dyker det upp pengar ett par dar senare. Enda saken som har varit lite krångligt är att om man jobbar lite för många timmar per vecka än va de tycker är bra då får man fylla i lite extra frågor och ha kontakt med nån handledare om varför man jobbar så många timmar

Vincent Eklund
Rookie
Rookie
Inlägg: 26
Blev medlem: sön 07 jun 2020, 11:49
Presentation: Jag är en tonåring med stort intresse för ljud och ljus, men inte alltid med lika stort vetande för det. Ta mig inte fel dock, jag kan faktiskt en hel del.
Ort: Nacka

Re: Några frågor kring egenanställningsföretag

Inlägg av Vincent Eklund »

Ahh, låter ju bra! Tack! :D

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 7 och 0 gäster