bra aktiva monitorer?

Här kan du diskutera högtalare, monitorer, slutsteg mm.
Gustaf Tydén
PAR-64
PAR-64
Presentation: Jag tycker om att grilla korv................................

Inlägg av Gustaf Tydén »

Jag läste i en resguide från nått flygbolag för några år sedan att "knivföremål med en egg på mer än 3cm var förbjudet ombord. Detta var dock före 9/11. Jag vet inte varför det har satt sig på minnet men så sas det i den iaf.

Det behöver givetvis inte ha någonting med svensklag att göra. Eller ja under svensk lag lär det ju gå men det kan ju ha varit ett tilläg för just detta flygbolag. Kanske är från något sådant som poliskonstapeln i lund fått sin information. eller... :roll:

Per Johanson
PAR-64
PAR-64

Inlägg av Per Johanson »

Ja men alltså, jag kan ju förbjuda dig att ta med dig kläder i bomull in i mitt hus om jag skulle vilja det. Det är ju jag som bestämmer där liksom flygbolaget/LFV på flygplanet.
When you play music in a room designed for basketball, you take your chances. -Frank Zappa

Gustaf Tydén
PAR-64
PAR-64
Presentation: Jag tycker om att grilla korv................................

Inlägg av Gustaf Tydén »

Ja det var ju lite av min poäng ja, kanske därifrån ryktena kommer om fler flygbolag kört med samma grej..

Är det latex som gäller hemma hos dig?

Per Johanson
PAR-64
PAR-64

Inlägg av Per Johanson »

Latex och ylle... Bara ett exempel Hegge!
When you play music in a room designed for basketball, you take your chances. -Frank Zappa

Rikhard Tiittanen
PAR-46
PAR-46
Presentation: Fråga om du nu måste veta något om mig istället....
Kontakt:

Inlägg av Rikhard Tiittanen »

Alltså, i denna tråd diskuterar vi monitorer, diskussioner om knivar och dyl får ni ta i en annan tråd!

Användarvisningsbild
Leif Baltazars
PAR-64
PAR-64
Presentation: Gammal DJ. Etablerad 1967. Fortfarande aktiv. Spelar allt, för alla, överallt!
Kontakt:

Inlägg av Leif Baltazars »

Hmmm.... om vi skippar det här med kniven och försöker ställa om knappen med en liten spårmejsel... eller har inte "fröknarna" någon sådan med i handväskan?
Den som uppfann arbetet kan inte ha haft någonting att göra?

I http://www.djbudda.se" onclick="window.open(this.href);return false; I http://www.google.se" onclick="window.open(this.href);return false; I

Skriv svar