Justera gain på aktiva plastbaljor

Här kan du diskutera högtalare, monitorer, slutsteg mm.
Användarvisningsbild
Anton Gildebrand
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1023
Blev medlem: sön 19 nov 2006, 12:24
Presentation: Gillar allt som lyser och rör sig. Jobbar med Hog, Chamsys, GMa
Ort: Uppsala

Justera gain på aktiva plastbaljor

Inlägg av Anton Gildebrand »

Hej!
Liten fundering såhär en lördagkväll. Om man ska ställa ner gainen på aktiva plastbaljor från RCF. Två subbar med inbyggd delning för topparna, och två toppar. Räcker det att ställa ner gainen på subbarna då, och så sänks gainen till topparna samtidigt, eller måste jag sänka både på sub och topp?
Flest inlägg när den dör vinner!

Användarvisningsbild
Lars Magnus Johansson
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 110
Blev medlem: tor 06 dec 2007, 23:14
Presentation: Hustekniker och samlare av maskiner med vita och svarta tangenter
Ort: Piteå
Kontakt:

Re: Justera gain på aktiva plastbaljor

Inlägg av Lars Magnus Johansson »

Bägge.

L

Marcus Sandberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1784
Blev medlem: tor 09 mar 2006, 15:32
Presentation: Kör lite Frilandsjobb när jag inte är i/på eller under tågen och skruvar eller rent av växlar runt på tågen.
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Re: Justera gain på aktiva plastbaljor

Inlägg av Marcus Sandberg »

Men får skruva ner på bägge för att kontakterna ligger parallell kopplade och därför berörs inte utgången för gan ratten går bara till steget.
http://www.ljudsystem.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster