Har en PA-rigg som används på hobby nivå. Tvåvägs med 4st 15+1,5" toppar 4st dubbel 15" och 2st dubbel 18".
Driver det med tre vagnar där 2st driver topp och 15basarna (en vagn per stapel, 2steg per vagn) och två bryggade steg driver 18". Allt aktivt delat i tvåväg (ett filter i varje vagn.) Kör signal från mixer till eq och vidare till filter till steg.
Vilken nytta har jag av en processor i mitt system?
Har noll koll på processorer och eg vad de gör..
Glad för hjälp av er proffs här
Mvh. Martin




