Trackspots, Pinspot-grupper, 4-bars/vagn säljes

Har du prylar liggandes som du vill bli av med? Här kan du sätta ut dina säljes annonser!
Johan Billow
PAR-30
PAR-30
Presentation: Jobbar med ljud, ljus och webbproduktion. Håller dessutom på med att ta busskort - har alltid viljat ha det.

Massor av intressen också...
Kontakt:

Trackspots, Pinspot-grupper, 4-bars/vagn säljes

Inlägg av Johan Billow »

Hej!

Nu finns en del saker till salu. Önskade priser exkl. moms. Maila johan@swedishlightcreation.se eller ring 073-830 74 44, eller skriv här för diskussion. Bud och andra förslag tages emot privat :)

1) 3 st. 4-bars Par 64 raylight 500 W chrome.
Endast armaturer och längor. Stickpropp. Vissa lite buckliga. Alla fungerar och är i bra bruksskick.
Önskat pris: 6 000 SEK exkl. moms.

Bild

2) Vagn för 4-bars.
4 platser där det ryms 4-8 längor totalt. Stålkonstruktion.
Köper du kannorna ovan får du vagnen på köpet.
Önskat pris: SÅLDA

Bild

3) Pinspot-grupper
4 st. pinspotgrupper i 2 dubbelcase. Ramarna är av aluminium. 16 spots/grupp, totalt 64 stycken. Stickproppar.
Riktigt coola att köra på tighta klubbar och scener och är lite mer "traditionellt" än Led-väggar ;). Rock'n'roll helt enkelt! Åtminstone 3 plattor har komplett fungerande spottar.
Önskat pris: 7 000 SEK exkl. moms

Bild

Bild

4) Trackspots
En scanner som håller hög kvalité i ljusutbyte. Funkar helt ok på rockscener, men även luciatåg :) . Passar också bra på discon. De är driftsäkra och har flera fina gobos och starka färger. Jag har använt dem till exempelvis Ten Years After, Darin, The Animals, Royal Southern Brotherhood, Björn Rosenström, otaliga lokalband, dansshower, och discon. Jag tycker de levererar bättre på ett dansgolv än många billiga, moderna maskiner.

Jag har 8 stycken maskiner i fint skick med helt nya lampor, samt 8 stycken begagnade reservlampor. Dessa har jag grundligt rengjort.
Utöver dessa 8 finns 2 stycken maskiner som reservdelar. Scanner 1-4 ligger i dubbelcase. Scanner 5-8 ligger på pall, tillsammans med reservdelsmaskinerna eller i en svart (ej optimal) packcase (+2 000 SEK).
Alltså 8 + 2 maskiner. Trackspot-kontroll medföljer om du inte vill köra på DMX.
Önskat pris: SÅLDA

Bild
Till vänster specialcase för 2 st. Trackspots, till höger svart case för 4 Trackspots.

Bild
2 trackspots med grönt ljus
Senast redigerad av 2 Johan Billow, redigerad totalt 0 gång.

Johan Billow
PAR-30
PAR-30
Presentation: Jobbar med ljud, ljus och webbproduktion. Håller dessutom på med att ta busskort - har alltid viljat ha det.

Massor av intressen också...
Kontakt:

Re: Trackspots, Pinspot-grupper, 4-bars/vagn säljes

Inlägg av Johan Billow »

Trackspots är sålda. Alla slags bud mottages på resterande.

Skriv svar