Eddie, Idol 2004

Här kan du diskutera alltmöjligt som inte passar in i några av ovanstående kategorier.
hallon 75
PAR-20
PAR-20

Eddie, Idol 2004

Inlägg av hallon 75 »

http://folke.nedde.com/film/eddie.htm

är han inte för cool eller??

Gäst

Inlägg av Gäst »

Nej.

hallon 75
PAR-20
PAR-20

Inlägg av hallon 75 »

inte ens litegrann?

Förövrigt är/var det ett ganska kul program att titta på.
Folk som sjunger lika bra som en ostämd cykelpump och tror dom ska bli popstjärnor?? Är inte det ett bra koncept för ett lyckat program? :wink:

Känns lite som att eddie kommer att åka ut på någon slags "Farmen janne" turné. Hoppas du får sköta ljudet ingo :wink:

Användarvisningsbild
Hasse Queisser
PAR-64
PAR-64
Presentation: Ljudnörd sedan mer än 25 år. Jobbat med uthyrning och allt runtikring, men numera i distributörsledet.
Kontakt:

Inlägg av Hasse Queisser »

Snubben var ju helt otroligt pinsam, och jag måste erkänna att jag höll på att ramla ur soffan av skratt när jag såg det på TV.

Däremot tycker jag att de kunde sållat bort de mest odugliga sökande innan de började filma. Varför visa skräpet alls? Börja sända när det åtminstone finns lite talang på människorna som är kvar.

För övrigt anser jag att hela uttagningen är ett skämt. Några av de allra största talangerna (Linda, prinsessan från Karlstad t.ex, hon skulle kunnat bli Europas Gwen Stephanie) försvann alldeles för tidigt bara för att de inte var wailande R&B-wannabes. Det verkar tyvärr vara det enda som gäller just nu.

Å andra sidan kommer de som åkte ut formodligen tacka sin lyckliga stjärna när vinnaren är bortglömd efter en singel och 3 gig, medans de själva arbetat sig till en hållbar karriär den hårda vägen, och är artister på riktigt.
Danley Sound Labs - Hearing is believing
Linea Research - The new amplifier standard
CatCore - Smart "XLR over CAT" solutions
Vanguard Audio Labs - Great microphones make great music
http://www.pointsource.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Skriv svar