Club Goa Jugge
- Fredrik Nilsson
- PAR-64

- Inlägg: 885
- Blev medlem: tis 05 aug 2003, 01:00
- Presentation: Theatertechnician, because Badass miracle worker is not an official job title!
- Ort: Växjö/Osby
- Kontakt:
Club Goa Jugge
Någon som jobbat med Jugge från Club Goa? Kan han verkligen något?
Work sucks, send me on tour!
- Hasse Queisser
- PAR-64

- Inlägg: 1829
- Blev medlem: sön 31 aug 2003, 01:00
- Presentation: Ljudnörd sedan mer än 25 år. Jobbat med uthyrning och allt runtikring, men numera i distributörsledet.
- Ort: Stockholm
- Kontakt:
Ähh... han har väl kört truck åt EMA på 80-talet eller nåt... på sin höjd.
Danley Sound Labs - Hearing is believing
Linea Research - The new amplifier standard
CatCore - Smart "XLR over CAT" solutions
Vanguard Audio Labs - Great microphones make great music
http://www.pointsource.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Linea Research - The new amplifier standard
CatCore - Smart "XLR over CAT" solutions
Vanguard Audio Labs - Great microphones make great music
http://www.pointsource.se" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Gäst
- Fredrik Nilsson
- PAR-64

- Inlägg: 885
- Blev medlem: tis 05 aug 2003, 01:00
- Presentation: Theatertechnician, because Badass miracle worker is not an official job title!
- Ort: Växjö/Osby
- Kontakt:
-
Jonas Nordstedt
- PAR-20

- Inlägg: 75
- Blev medlem: mån 24 nov 2003, 01:00
- Ort: Östra Ryd
- Carl Breander
- PAR-46

- Inlägg: 355
- Blev medlem: tor 12 aug 2004, 01:00
- Ort: Sweden
- Kontakt:
-
Jonas Nordstedt
- PAR-20

- Inlägg: 75
- Blev medlem: mån 24 nov 2003, 01:00
- Ort: Östra Ryd
dokusåpa på tv3.. något nytt skit med alla dokusåpakändisar genom tiderna som är samlade i Indien. Uppdraget är väl att typ driva någon klubb/resturang. Jugge där är någon sorts ansvarig för ljud och ljus och sånt.. som jag har fattat det så är han inte med och tävlar.Martin B skrev:Vem eller vad är club goa jugge ?? från en som inte hänger med
::Din doktor här i cyberspace::
- Carl Breander
- PAR-46

- Inlägg: 355
- Blev medlem: tor 12 aug 2004, 01:00
- Ort: Sweden
- Kontakt:
-
Jonas Nordstedt
- PAR-20

- Inlägg: 75
- Blev medlem: mån 24 nov 2003, 01:00
- Ort: Östra Ryd
hahaha precis. plus att de samlar alla jävla dokusåpa Ö-kändisar på en och samma plats också. Fy fan tur att det håller på att dö ut och allt som har med dokusåpor att göraMartin B skrev:hehe dom vågar inte lägga baren i gamla stan längre först flytta dom ut det till alvik sedan bytte dom visst namn och flydde ända bort till indien
::Din doktor här i cyberspace::
- Fredrik Nilsson
- PAR-64

- Inlägg: 885
- Blev medlem: tis 05 aug 2003, 01:00
- Presentation: Theatertechnician, because Badass miracle worker is not an official job title!
- Ort: Växjö/Osby
- Kontakt:
- Carl Breander
- PAR-46

- Inlägg: 355
- Blev medlem: tor 12 aug 2004, 01:00
- Ort: Sweden
- Kontakt:
- Fredrik Nilsson
- PAR-64

- Inlägg: 885
- Blev medlem: tis 05 aug 2003, 01:00
- Presentation: Theatertechnician, because Badass miracle worker is not an official job title!
- Ort: Växjö/Osby
- Kontakt:
-
Nicklas Arlevall
- PAR-46

- Inlägg: 405
- Blev medlem: tis 09 nov 2004, 01:00
- Ort: Borås
- Kontakt:
-
Erik Lindvall
- PAR-36

- Inlägg: 270
- Blev medlem: fre 01 okt 2004, 01:00
- Presentation: Stage & EventLight är företaget som förser Sveriges scener med professionell ljus- och scenteknik.
Dry-Hire. - Ort: Stockholm
- Kontakt:
- Fredrik Nilsson
- PAR-64

- Inlägg: 885
- Blev medlem: tis 05 aug 2003, 01:00
- Presentation: Theatertechnician, because Badass miracle worker is not an official job title!
- Ort: Växjö/Osby
- Kontakt:
-
Nicklas Arlevall
- PAR-46

- Inlägg: 405
- Blev medlem: tis 09 nov 2004, 01:00
- Ort: Borås
- Kontakt:
-
Gustaf Tydén
- PAR-64

- Inlägg: 1179
- Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
- Presentation: Jag tycker om att grilla korv................................
-
Fredrik Sundström
- PAR-36

- Inlägg: 244
- Blev medlem: tor 15 jan 2004, 01:00
- Ort: Sundsvall
- Kontakt:
- Jonas Lundin
- PAR-30

- Inlägg: 195
- Blev medlem: fre 24 sep 2004, 01:00
- Ort: Norrtälje
Glub Goa Jugge
Ånej! Inte en sån till!
Är alla tekniker lika kassa på hur man beter sig mot folk?
Jag skulle inte göra samma dundertavla om jag var tekniker där.
Asså! Man skall vara trevlig mot folk även om man har fullt up!
Annars har man fan inga kompisar kvar.
Am i right or am i wrong?
Är alla tekniker lika kassa på hur man beter sig mot folk?
Jag skulle inte göra samma dundertavla om jag var tekniker där.
Asså! Man skall vara trevlig mot folk även om man har fullt up!
Annars har man fan inga kompisar kvar.
Am i right or am i wrong?
- Fredrik Nilsson
- PAR-64

- Inlägg: 885
- Blev medlem: tis 05 aug 2003, 01:00
- Presentation: Theatertechnician, because Badass miracle worker is not an official job title!
- Ort: Växjö/Osby
- Kontakt:
Om du syftar på tjffset med Frida i förra avsnittet så kan jag förstå honom, en massa folk som springer och ber att få lyssna på olika låtar och tycker allt är så spännande när man håller på att gå igenom ljud, ljus och show cuer!!
Appråpå snacket om smileys så tycker jag vi lägger ner det nu och håller oss till tråden!!!
Appråpå snacket om smileys så tycker jag vi lägger ner det nu och håller oss till tråden!!!
Work sucks, send me on tour!
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 9 och 0 gäster

