förförstärkare 2 kanaler
- Niklas Elste
- PAR-64

- Inlägg: 2169
- Blev medlem: sön 13 jul 2008, 15:58
förförstärkare 2 kanaler
När det kommer till förförstärkare till inspelning av sång
Vad bör den ha:
Gain
limiter
comp
eq
de-esser
Vad får man i de olika pris klasserna
och vad tycker ni att jag bör välja
Vad bör den ha:
Gain
limiter
comp
eq
de-esser
Vad får man i de olika pris klasserna
och vad tycker ni att jag bör välja
-
Per Johanson
- PAR-64

- Inlägg: 1504
- Blev medlem: sön 04 dec 2005, 17:11
- Ort: Lidköping
Re: förförstärkare 2 kanaler
Är det en preamp du menar?
When you play music in a room designed for basketball, you take your chances. -Frank Zappa
- Niklas Elste
- PAR-64

- Inlägg: 2169
- Blev medlem: sön 13 jul 2008, 15:58
Re: förförstärkare 2 kanaler
jap om man vill ta det på engelska så ja
-
Per Johanson
- PAR-64

- Inlägg: 1504
- Blev medlem: sön 04 dec 2005, 17:11
- Ort: Lidköping
Re: förförstärkare 2 kanaler
Om du vill ha det så så heter det mikrofonförstärkare på svenska.
When you play music in a room designed for basketball, you take your chances. -Frank Zappa
- Niklas Elste
- PAR-64

- Inlägg: 2169
- Blev medlem: sön 13 jul 2008, 15:58
Re: förförstärkare 2 kanaler
ok låt os kalla det en mikrofonförstärkare nu då
är det nån som har nån information i ämnet jag frågar?
är det nån som har nån information i ämnet jag frågar?
-
Marcus Sandberg
- PAR-64

- Inlägg: 1784
- Blev medlem: tor 09 mar 2006, 15:32
- Presentation: Kör lite Frilandsjobb när jag inte är i/på eller under tågen och skruvar eller rent av växlar runt på tågen.
- Ort: Helsingborg
- Kontakt:
Re: förförstärkare 2 kanaler
I vilken prisklass har du tänkt?
http://www.ljudsystem.se" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Bengt Norling
- PAR-64

- Inlägg: 742
- Blev medlem: ons 07 jan 2004, 01:00
- Presentation: Pysslat med ljud, ljus i 23 år.
D&B: VG-sub, Q-sub, B6-Sub, V7P, Q7, Y7, D12,D20,D80
Nexo: Ps8, PS10R2, PS15, PS15R2, M3,M8, EM, Geos8, Geos12, GeoT
Ls400, Ls1200, RS15, CD18, S2, B1, B1-18, NX4x1, NX4x4
Meyer: M1D, M1D sub, UPM1P. Up-Junior, Mica, HP700. Galileo 616, LD1, LD2
Yamaha: Ls9-16, Ls9-32, M7CL-48, CL3, SB168, RIo32-24
Midas: Pro2, M32, DL251,
Shure: UR4D+ R9, P8, L3E, PSM1000 - Ort: Leksand
Re: förförstärkare 2 kanaler
Jag har en Focusright isa 430 jag kan släppa.
pris? diskuterbart.
pris? diskuterbart.
-
Per Johanson
- PAR-64

- Inlägg: 1504
- Blev medlem: sön 04 dec 2005, 17:11
- Ort: Lidköping
Re: förförstärkare 2 kanaler
Köp den Niklas! En bra burk om du får den för rätt peng. Deras billigare serier ska man nog hoppa över tycker jag.
When you play music in a room designed for basketball, you take your chances. -Frank Zappa
-
Martin Cargerman
- PAR-20

- Inlägg: 71
- Blev medlem: mån 22 okt 2007, 18:13
- Ort: stockholm
Re: förförstärkare 2 kanaler
va? säljer inte gitarr doktorn sånt trodde jag att dom gjorde.
eftersom dom gör reklam annars för att dom har allt
eftersom dom gör reklam annars för att dom har allt
- Niklas Elste
- PAR-64

- Inlägg: 2169
- Blev medlem: sön 13 jul 2008, 15:58
Re: förförstärkare 2 kanaler
vi säljer det mesta, men det här är till mig privat och jag hoppas på att kunna hitta nå riktigt bra grejer billigt då inspelning inte är min huvud syssla och när jag bara vill spela in ett par kanaler så känns det överdrivet att släpa med hela mixer bordet
-
Anders Wernersson
- Rookie

- Inlägg: 3
- Blev medlem: mån 04 feb 2008, 21:21
Re: förförstärkare 2 kanaler
Jag har 2st Focusrite ISA430 MKII till salu.
Anders
Anders
- Niklas Elste
- PAR-64

- Inlägg: 2169
- Blev medlem: sön 13 jul 2008, 15:58
Re: förförstärkare 2 kanaler
Har jag råd?Anders Wernersson skrev:Jag har 2st Focusrite ISA430 MKII till salu.
Anders
-
Anders Wernersson
- Rookie

- Inlägg: 3
- Blev medlem: mån 04 feb 2008, 21:21
Re: förförstärkare 2 kanaler
Jag kan ju inte svara för din ekonomi men ring mig så kan vi diskutera.
Det är en fantastiskt bra produkt, jag använder den i stort sett på alla jobb jag gör.
Har totalt 4st men tänkt sälja 2st av dom.
Anders
0706968484
Det är en fantastiskt bra produkt, jag använder den i stort sett på alla jobb jag gör.
Har totalt 4st men tänkt sälja 2st av dom.
Anders
0706968484
- Anton Stjärnbrandt
- PAR-64

- Inlägg: 1074
- Blev medlem: mån 06 aug 2007, 20:26
- Presentation: Jag driver Star Audio AB - det kreativa teknikföretaget som gör mycket med små medel och ännu mer med stora !
- Ort: Umeå
- Kontakt:
Re: förförstärkare 2 kanaler
varför inte köpa en focusrite saffire eller nåt liknande? och göra all bearbetning "in the box".
Det kreativa teknikföretaget som gör mycket med små medel - och ännu mer med stora !
http://www.star-audio.se
http://www.star-audio.se
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst
