Pris PHS260

Här kan du diskutera moving heads, scanners mm.
Jakob Eriksson
Rookie
Rookie
Inlägg: 7
Blev medlem: fre 02 nov 2012, 12:28
Presentation: Hej, Jag är en kille på 16 år och kör ljuset för ett band som heter Youngsters (youngsters.se) Kör även lite för andra band med fast mest för just dem. Jag börja köra ljuset när jag gick i 5:an (Då va jag skit liten!) Men under åren har jag blivit bättre. När jag gick i 5:an hade vi "bara" par 64 LED kannor och runt 14 glödljus (frontljus) Men nu har jag blivit bättre och börjat köra med lite "movingheads" Men jag söker fler!

Pris PHS260

Inlägg av Jakob Eriksson »

Hej!

Det är så att jag har funderingar på att sälja mina 4:a st Futurelight PHS 260. De är fullt fungerande vi har case till de. Även 4 extra lampor.
Vi har haft lite små problem med de. På en av de gick shutter av. Men den är lagad. Sedan har det varit andra små problem men problemen är lösta!

Vad kan man få för de?
Mellan tummen och pekfingret :)

//Jakob Eriksson
Senast redigerad av 1 Jakob Eriksson, redigerad totalt 0 gånger.

Jakob Eriksson
Rookie
Rookie
Inlägg: 7
Blev medlem: fre 02 nov 2012, 12:28
Presentation: Hej, Jag är en kille på 16 år och kör ljuset för ett band som heter Youngsters (youngsters.se) Kör även lite för andra band med fast mest för just dem. Jag börja köra ljuset när jag gick i 5:an (Då va jag skit liten!) Men under åren har jag blivit bättre. När jag gick i 5:an hade vi "bara" par 64 LED kannor och runt 14 glödljus (frontljus) Men nu har jag blivit bättre och börjat köra med lite "movingheads" Men jag söker fler!

Re: Pris PHS260

Inlägg av Jakob Eriksson »

Har case till movingheadsen med! glömde skriva det i posten. :D

Lars-Göran Persson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 95
Blev medlem: ons 02 jun 2010, 19:10
Presentation: Ljud och Ljus tekniker på halvtid, frilansbasis, live tekniker med teater teknik och Klassisk musik som favoriter.
Ort: Trelleborg

Re: Pris PHS260

Inlägg av Lars-Göran Persson »

Någon stans mellan 1000-2000:-

Har legat en hel del på Blocket länge.
Jag har försökt att sälja mina men låter de stå kvar då man inte får något för de. Casarna har jag byggt om till Kabel låder istället.

Har också haft en del problem med mina o de spökar fortfarande, Har bytta moderkort, promar, styrkort motorhjul magneter, kablar, mm,mm,mm

Så har dem nu till skoldisco "sponsring" till de lämnar in på riktigt och går till skrot.

Jakob Eriksson
Rookie
Rookie
Inlägg: 7
Blev medlem: fre 02 nov 2012, 12:28
Presentation: Hej, Jag är en kille på 16 år och kör ljuset för ett band som heter Youngsters (youngsters.se) Kör även lite för andra band med fast mest för just dem. Jag börja köra ljuset när jag gick i 5:an (Då va jag skit liten!) Men under åren har jag blivit bättre. När jag gick i 5:an hade vi "bara" par 64 LED kannor och runt 14 glödljus (frontljus) Men nu har jag blivit bättre och börjat köra med lite "movingheads" Men jag söker fler!

Re: Pris PHS260

Inlägg av Jakob Eriksson »

Ah okej. Vad för problem har du haft?

Mitt sista problem va ganska roligt.
Movingheaden gick. Men lampan ville inte lysa. Hade spänning fram till lampan och lampan va hel.
Efter några Reset:er så hoppade den igång. Tänkte bli av med de snarast. Så man slipper felen ;)
Men om man inte får något för de är det inte värt att sälja de då.. :(

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 56 och 0 gäster