Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Edit. Idag har jag 10st LivePro1200 liggandes å dom är tok för stor för mina projekt, kan säljas till rätt peng!
Toppfrächa kan tilläggas, nya lampor oxo
Studiospot 250 VS Mac 250+
Då faller valet på Studiospoten med motivering att färger & gobos är trevligare.
Har även uppfattningen att det är ett bättre ljusutbyte ur SP men har inte haft de bredvid varandra.
Studiospot 250 VS Mac 250 Krypton/Entour
Då skulle jag i stället välja macén med motivering att ljusutbytet är bra mycket bättre och det är en snabbare maskin.
Sen får man kanske tänkte lite på servicen med och reservdels priser men jag har skruvat så pass lite med SP och 250+ så
det får någon annan gärna uttala sig om.
Ja och nej, det är en helt ny maskin jämnfört med stratos. Men ändå ca 10år på nacken
Men dom jag har är totalt genomgågna å fixad, finns inget fel på dom
Rasmus Olsson skrev:Det beror på vilken Mac 250 tycker jag....
Studiospot 250 VS Mac 250+
Då faller valet på Studiospoten med motivering att färger & gobos är trevligare.
Har även uppfattningen att det är ett bättre ljusutbyte ur SP men har inte haft de bredvid varandra.
Studiospot 250 VS Mac 250 Krypton/Entour
Då skulle jag i stället välja macén med motivering att ljusutbytet är bra mycket bättre och det är en snabbare maskin.
Sen får man kanske tänkte lite på servicen med och reservdels priser men jag har skruvat så pass lite med SP och 250+ så
det får någon annan gärna uttala sig om.
Tack, bra svar!
Ang köp så är det pengrana som styr i detta fall, men SP känns "rolig" och det borgar för bra kvallite