någon här som vet om de går att linka ihop precis mojoscansen eller måste man ha en controll för detta?
Erik
roboscan 812
- Måns Nilsson
- PAR-56

- Kontakt:
812 måste styras om mer än en ska göra saker ihopa.
Stand-Alone Operation
The RoboScan 812 may be operated without a controller in stand-alone mode. In this mode, the fixture performs a random sequence that is triggered by the beat of the music or automatically at a set speed. The DIP-switch must be set to the desired stand-alone mode before applying power. Settings for the different modes are shown below.
(http://www.martin.com:80/service/downlo ... PDF&cat=65)
Stand-Alone Operation
The RoboScan 812 may be operated without a controller in stand-alone mode. In this mode, the fixture performs a random sequence that is triggered by the beat of the music or automatically at a set speed. The DIP-switch must be set to the desired stand-alone mode before applying power. Settings for the different modes are shown below.
(http://www.martin.com:80/service/downlo ... PDF&cat=65)
--
Måns Nilsson, avdankad skåning, ute ur branschen, lever på
sarkasmer och DVBF.
Måns Nilsson, avdankad skåning, ute ur branschen, lever på
sarkasmer och DVBF.
- Jonas Larsson
- ljudoljus.net admin

- Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
- Magnus Stridsberg
- PAR-30

- Kontakt:
-
Erik Ivarsson
- PAR-20

jepp.så var det. satt å blängde i manualen igår men hittade inget. om detta. tackar för hjälpen.ErikJonas Larsson skrev:Du kan länka med den första som master, men då gör alla resterande precis samma sak, kanske inte så roligt.
Har du tillgång till dem så kan du ju testa att dippa första som standalone musik, och sedan resterande till adress 1. Har för mig det var så man kunde göra.