Dåligt ljud
- Hans Ekdahl
- PAR-20

- Inlägg: 68
- Blev medlem: ons 16 maj 2007, 12:54
- Ort: Göteborg
- Magnus Lindgren
- PAR-64

- Inlägg: 1223
- Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
- Presentation: Grundare av ljudoljus.net men har lämnat vidare ansvaret.
- Ort: Falköping
- Nicke Löfgren
- PAR-64

- Inlägg: 4374
- Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
- Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet
- Nicke Löfgren
- PAR-64

- Inlägg: 4374
- Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
- Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet
- Nicke Löfgren
- PAR-64

- Inlägg: 4374
- Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
- Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet
- Hans Ekdahl
- PAR-20

- Inlägg: 68
- Blev medlem: ons 16 maj 2007, 12:54
- Ort: Göteborg
åh! ...så vackert, den första bilden är ju så att det fuktar sig i ögat
det vackra man ser på bilden är SP:s linearray VHA-40, basarna är 4x15" Bass-340 och sidefillen är Top-100 (med var sin Bass-340 till?)
Har ett gig strax utanför gbg den 11Aug om någon vill komma och lyssna.
där blir det 5 lådor per sida å ett gäng basar till det
/Hans
det vackra man ser på bilden är SP:s linearray VHA-40, basarna är 4x15" Bass-340 och sidefillen är Top-100 (med var sin Bass-340 till?)
Har ett gig strax utanför gbg den 11Aug om någon vill komma och lyssna.
där blir det 5 lådor per sida å ett gäng basar till det
/Hans
- Hans Ekdahl
- PAR-20

- Inlägg: 68
- Blev medlem: ons 16 maj 2007, 12:54
- Ort: Göteborg
För alla er som fick samma emotionella upplevelse av att titta på första (eller möjligtvis andra) bilden kan ni läsa mer här:
http://www.soundprecision.se/sp/datasheet_vha40.pdf
/Hans
http://www.soundprecision.se/sp/datasheet_vha40.pdf
/Hans
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 7 och 0 gäster

