Sida 1 av 1

Monitortekniker ABBA band från England 20-23 sept

Postat: mån 17 sep 2012, 08:34
av Lars-Erik Backman
Söker erfaren montekniker till 3 gig i konserthus i norge.
Skien, Kristianstad, Oslo.
Maila: info@ble.nu för mer information.
Mvh
Larsa