Stanton ST 150 vinylspelare.

Här kan du diskutera DJ-utrustning mm.
Henrik Kjellman
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 143
Blev medlem: sön 23 aug 2009, 00:19
Presentation: Har spelat skivor i 25 år, kör mobildisco och hyr ut ljud och ljus. Egen firma.
Ort: Arvika

Stanton ST 150 vinylspelare.

Inlägg av Henrik Kjellman »

Är det någon som har eller har provat vinylspelaren Stanton ST 150 ? Tung pjäs på 18 pannor :D
Om man vill köpa nytt så är ju tyvärr inte Technics 1200 inte längre ett alternativ då tillverkningen upphört.
Synpunkter ?

Henrik Kjellman
Arvika
Vad skall du med en luftvärnsstrålkastare till ? - Dummaste frågan jag någonsin fått !

Michael Pahlm
Rookie
Rookie
Inlägg: 3
Blev medlem: tis 15 nov 2011, 23:53
Presentation: Turnera runt om i Norden i tidiga dagar. Idag så har jag hand om import på ett ljud & ljusföretag som har funnits sedan 1988. Har under åren införskaffat god kunskap och erfarenhet vad som fungerar bra och håller hög kvalitet kontra pris. Ligger även innovativt mycket långt fram och före de flesta.

Re: Stanton ST 150 vinylspelare.

Inlägg av Michael Pahlm »

Det går ju att få tag på begagnade Technics 1200 och 1210. Det finns även företag som renoverar upp dem i nyskick.
Jag vet före lite om Stanton om den är lika bra. Men en Technics är ju odödlig. Michael Pahlm, Umeå

Henrik Kjellman
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 143
Blev medlem: sön 23 aug 2009, 00:19
Presentation: Har spelat skivor i 25 år, kör mobildisco och hyr ut ljud och ljus. Egen firma.
Ort: Arvika

Re: Stanton ST 150 vinylspelare.

Inlägg av Henrik Kjellman »

Michael Pahlm skrev:Det går ju att få tag på begagnade Technics 1200 och 1210. Det finns även företag som renoverar upp dem i nyskick.
Jag vet före lite om Stanton om den är lika bra. Men en Technics är ju odödlig. Michael Pahlm, Umeå
Discorotation ?

Henrik Kjellman
Arvika
Vad skall du med en luftvärnsstrålkastare till ? - Dummaste frågan jag någonsin fått !

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster