Fredrik Thörn skrev:Hur skiljer vi ut mega pointe vs pointe?
Martin Andersson skrev:Fredrik Thörn skrev:Hur skiljer vi ut mega pointe vs pointe?
Under ett nummer så körde de pyro och i röken så kunde man typ se vilken gobo som användes och då kunde jag lista ut vilken armatur det var.
Johan Fälth skrev:Mediatec kör hela spektaklet i år. Önskar också en spec då jag ej lyckades lista ut var dom körde med för PA, lät förbaskat bra.
Christoffer Gustafsson skrev:Johan Fälth skrev:Mediatec kör hela spektaklet i år. Önskar också en spec då jag ej lyckades lista ut var dom körde med för PA, lät förbaskat bra.
Martin MLA lär det vara..
Martin Andersson skrev:Nu har ju detta spektaklet börjat igen. Jag tyckte mig urskilja:
Martin Quantum Wash
GLP JDC-1
Robe BMFL Washbeam
Robe Mega Pointe
Clay paky scenius
Någon som vet mer om tekniken i allmänhet
Martin Andersson skrev:I bland annat Oscar Enestads kub och Vlad Reiser XXXX, Vad var det för ledbars som användes?
Johan Fälth skrev:Christoffer Gustafsson skrev:Johan Fälth skrev:Mediatec kör hela spektaklet i år. Önskar också en spec då jag ej lyckades lista ut var dom körde med för PA, lät förbaskat bra.
Martin MLA lär det vara..
Yes, fick det bekräftat av Mediatec själva. MLA Compact med MLX-SUB. MLA Mini som Delay.
Lät Tokbra
Johan Fälth skrev:Mediatec kör hela spektaklet i år. Önskar också en spec då jag ej lyckades lista ut var dom körde med för PA, lät förbaskat bra.
Återgå till Branschnyheter/Övriga nyheter
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst