Svensk Åf av Zeck?

Här kan du diskutera högtalare, monitorer, slutsteg mm.
Jakob Nilsson
PAR-36
PAR-36
Presentation: Arbetar främst som DJ på olika typer företagsevent samt på flertalet festvåningar. Är också verksam som ljudtekniker och har på senare tid börja pula mer och mer med ljus.

Re: Svensk Åf av Zeck?

Inlägg av Jakob Nilsson »

Leif Baltazars skrev:
Niklas Elste skrev:
Leif Baltazars skrev:Finns en liten firma i Surahammar, Eagle Sales. Var inte en av killarna resande åt Flaa i några år. Har haft honom på besök någon gång för flera år sedan. Sålde mycket som man även hittade hos JAM. Kan det kanske vara värt ett försök?
kan det vara Örjan?

(det dyker upp zeck prylar på blocket lite nu och då)
Örjan heter väl den ena. Det är den andra herrn som besökt mig vid några tillfällen.
Jerker kanske?

Användarvisningsbild
Leif Baltazars
PAR-64
PAR-64
Presentation: Gammal DJ. Etablerad 1967. Fortfarande aktiv. Spelar allt, för alla, överallt!
Kontakt:

Inlägg av Leif Baltazars »

Jakob Nilsson skrev:
Leif Baltazars skrev:
Niklas Elste skrev:
Leif Baltazars skrev:Finns en liten firma i Surahammar, Eagle Sales. Var inte en av killarna resande åt Flaa i några år. Har haft honom på besök någon gång för flera år sedan. Sålde mycket som man även hittade hos JAM. Kan det kanske vara värt ett försök?
kan det vara Örjan?

(det dyker upp zeck prylar på blocket lite nu och då)
Örjan heter väl den ena. Det är den andra herrn som besökt mig vid några tillfällen.
Jerker kanske?

Jerker? Menar du Jerker (Erik) som i J&J(Joppe & Jerker): Musik Börsen, pappa åt JAM, näe inte han....
Den som uppfann arbetet kan inte ha haft någonting att göra?

I http://www.djbudda.se" onclick="window.open(this.href);return false; I http://www.google.se" onclick="window.open(this.href);return false; I

Användarvisningsbild
Niklas Elste
PAR-64
PAR-64

Inlägg av Niklas Elste »

tyvärr kan jag inge mer namn då jag bara brukar träffa örjan

Jakob Nilsson
PAR-36
PAR-36
Presentation: Arbetar främst som DJ på olika typer företagsevent samt på flertalet festvåningar. Är också verksam som ljudtekniker och har på senare tid börja pula mer och mer med ljus.

Inlägg av Jakob Nilsson »

Hur har det gått? Någon som klurat ut vem som är svensk generalagent

Skriv svar