Sida 1 av 1

INTRESSEKOLL! Swefog Ultimate 200 DMX

Postat: mån 17 okt 2016, 12:01
av JohannesOlsson
Som sagt intressekoll.
Vår teater sitter på två st Swefog Ultimate 200 med DMX som jag inte vill ha kvar.
Jag tycker de låter för mycket samt oljan vill jag ha bort.

Fins det något intresse och vad är man villig att ge för en sådan?
Såg någon som ville ha 4000+moms...

Byter annars gärna emot vattenbaserad med fläktsyrning. liknande tour hazer eller Antari/Robe F850.

Re: INTRESSEKOLL! Swefog Ultimate 200 DMX

Postat: lör 19 nov 2016, 14:04
av JohannesOlsson
Hadde missat att sätta på medelandenotiser via mail. nu är det igång och folk fått svar.

Re: INTRESSEKOLL! Swefog Ultimate 200 DMX

Postat: mån 21 nov 2016, 18:17
av Danne Persson
Du har PM!