He is back !!

Här kan du diskutera alltmöjligt som inte passar in i några av ovanstående kategorier.
Henrik Kjellman
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 143
Blev medlem: sön 23 aug 2009, 00:19
Presentation: Har spelat skivor i 25 år, kör mobildisco och hyr ut ljud och ljus. Egen firma.
Ort: Arvika

He is back !!

Inlägg av Henrik Kjellman »

Kolla här!
http://www.blocket.se/stockholm/Lager_d ... m?ca=7&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Vad skall du med en luftvärnsstrålkastare till ? - Dummaste frågan jag någonsin fått !

Thomas Nilsson
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 381
Blev medlem: lör 22 jul 2006, 19:57
Presentation: Ljustekniker som tycker om ljud.. arbetat ett par år som ljustekniker både inom teater, show och turné både i Sverige och utomlands.. Har under de senaste åren börjat lära mig lite ljud också t.ex. att gainratten alltid sitter överst på ljudmixern och att lyckas få ett band att låta hyfsat ur ett PA.
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: He is back !!

Inlägg av Thomas Nilsson »

I Krylbo? Tar han det direkt från UASL? Eller har Herr Billebro köpt upp UASL?

/Thomas

Användarvisningsbild
Markus Hammerin
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 167
Blev medlem: tis 17 maj 2011, 21:57
Presentation: Tekniknörd som gillar datorer, ljud och ljus. Är dock inte särskilt kunnig* inom någondera området, förutom att jag läst till Ljudingengör.
Har efter avslutad utbildning fått allt för lite praktik varför jag känner att mina kunskaper sakta rinner ur mig.

*alltså jag är bra på att använda datorer, men jag kan inte programmera eller löda ihop en egen processor.

Re: He is back !!

Inlägg av Markus Hammerin »

62-bands EQ? Måste vara dubbelt så bra som 31-bands, eller?
Det var inte mitt fel!

Användarvisningsbild
Emil Brolin
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 637
Blev medlem: ons 14 jan 2004, 01:00
Presentation: DJ & Ljusnisse i Sundsvall med omnejd..
Ort: Sundsvall
Kontakt:

Re: He is back !!

Inlägg av Emil Brolin »

Men enligt annonserna är ju grejerna alltid mycket bättre om det är många reglage.. Brukar se annonser på blocket där det är viktigt att en mixer har, hör och häpna, 160 reglage..

Användarvisningsbild
Niklas Elste
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 2169
Blev medlem: sön 13 jul 2008, 15:58

Re: He is back !!

Inlägg av Niklas Elste »

moderator får göra en sammlings tråd om kent

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 44 och 0 gäster