Mottagningen av OS-svenskarna på Medborgarplatsen.

Här kan du diskutera alltmöjligt som inte passar in i några av ovanstående kategorier.
Användarvisningsbild
Ian Delahorne
PAR-64
PAR-64
Kontakt:

Inlägg av Ian Delahorne »

För att sponsorerna som betalat dyra pengar för att se till så att enbart de syns med OS-truppen fram till 1/3 är sura för att kontraktet har brutits. Helt enkelt. Jag hade också varit skitsur om jag hade varit sponsor.
"This is the updated input list"

Jan-Eric Jansson
PAR-20
PAR-20
Kontakt:

Inlägg av Jan-Eric Jansson »

Världens mest attraktiva varumärke. Ett antal företag brukar bli stämda efter varje OS. Och jag håller med, det är förståligt. Spectra var i Turin och jobbade och vi får skriva ordet OS men under inga omständigheter använda logotypen eller göra arrangemang förknippat med OS.

Måste säga att hela arrangemanget på Medis såg lite b ut i TV men å andra sidan, vilken framförhållning fick man. Svårt att ligga och lurpassa på jobb som bokas dagen innan...

Användarvisningsbild
Jonas Lundin
PAR-30
PAR-30

Inlägg av Jonas Lundin »

MrBrown skrev:http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 37,00.html

Hur orkar dom..?

Morgan
Men det var väl inget att börja gräla om?

Användarvisningsbild
Ian Delahorne
PAR-64
PAR-64
Kontakt:

Inlägg av Ian Delahorne »

RMT skrev: Men det var väl inget att börja gräla om?
Eh, jo? läs ovan. jag hade också stämt för kontraktsbrott, och det hade nog du också när man inser vilka pengar det handlar om.
"This is the updated input list"

Morgan Brown
PAR-30
PAR-30
Kontakt:

Inlägg av Morgan Brown »

Klart rätt ska vara rätt och som han Karlsson på svt sporten sa i sin krönika igår, hockey förbundet borde nog vara lite mer tacksamma med tanke på att damkronorna fått 6.5 miljoner i spons innan os.
Och jag kan sträcka mig till att hockey förbundet är nötter hela bunten som dessutom hade 2 tränings matcher innan os med sina sponsorer, men jag förstår inte vad dom aktiva gjort för fel..?
Varför ska man ens hota att frånta någon en medalj när det är deras förbund som är mongon..?

Morgan
"THERE IS NO WE IN TEAM BUT THERE IS A U IN CUNT"

Janne
PAR-30
PAR-30

Inlägg av Janne »

Vem gjorde giget? Såg för täskigt ut...
Jan P.

Skriv svar