SMART LIVE 5.10
SMART LIVE 5.10
Jag har provat SMART LIVE en nerladdad version av SMART crackad av Team H20 är det någon annan som provat den? Jag har nu funderat på att köpa en licens version för att använda ute på jobb.
Men det är så att programvaran inte alltid funkar på min burk. Programmet startar korrekt generatorn funkar, men starta själva mätning funkar bara ibland (ON) är det någon annan som har haft samma problem med licens versionen? Är det hårdvara problem eller mujkvaran som strular?
Det funkar klockrent när den själv vill........... finns det någon annan version ute som går att prova som inte är demo så man kan utvärdera programmet och hårdvaran ?? Jag har nu M-Audio Mobilepre USB
Men det är så att programvaran inte alltid funkar på min burk. Programmet startar korrekt generatorn funkar, men starta själva mätning funkar bara ibland (ON) är det någon annan som har haft samma problem med licens versionen? Är det hårdvara problem eller mujkvaran som strular?
Det funkar klockrent när den själv vill........... finns det någon annan version ute som går att prova som inte är demo så man kan utvärdera programmet och hårdvaran ?? Jag har nu M-Audio Mobilepre USB
- David Wennberg
- PAR-64

- Magnus Lindgren
- PAR-64

- Presentation: Grundare av ljudoljus.net men har lämnat vidare ansvaret.
- Jonas Lundin
- PAR-30

- David Wennberg
- PAR-64

- Ian Delahorne
- PAR-64

- Kontakt:
- David Wennberg
- PAR-64

Samma sak här. Jag har lyckats få programmet krascha två gånger, men det har varit då jag försökt sätta i nätadaptern till datorn, och bara delvis satt i den, så att datorn reagerat på studsarna, och totalvägrat. Tror inte det har något med Smaart att göra alls.
Mitt ljudkort är dock ett MobilePre som sagt.
Mitt ljudkort är dock ett MobilePre som sagt.
KISS. Keep It Simple Stupid.