Om någon är sugen på ett kompakt tolk/guidesystem, så finns det på tradera nu!
https://www.tradera.com/item/301972/710 ... stage-line
Med vänlig hälsning, Jonas
Sökningen fann 155 träffar
- tor 08 jan 2026, 20:42
- Kategori: Säljes
- Tråd: Tolksystem!
- Svar: 0
- Visningar: 524
- fre 28 mar 2025, 08:52
- Kategori: Utrustning subhyres
- Tråd: Shure tejpmyggor *LÖST*
- Svar: 3
- Visningar: 2094
Re: Shure tejpmyggor
Nej, men det är en start 
- tor 27 mar 2025, 12:39
- Kategori: Utrustning subhyres
- Tråd: Shure tejpmyggor *LÖST*
- Svar: 3
- Visningar: 2094
Re: Shure tejpmyggor
Ligger ett par för köp på tradera
- tor 13 feb 2025, 09:12
- Kategori: Köpes
- Tråd: POWER DROP SET
- Svar: 4
- Visningar: 1317
Re: POWER DROP SET
Var i landet?
- lör 05 okt 2024, 08:25
- Kategori: Köpes
- Tråd: Case/cover till D&B Max12
- Svar: 0
- Visningar: 1101
Case/cover till D&B Max12
Hej
Är det någon som har ett par case över till D&B Max12?
/Jonas
Är det någon som har ett par case över till D&B Max12?
/Jonas
- ons 03 jul 2024, 16:40
- Kategori: Casar/Rack/Tejp
- Tråd: Runt 10mm bred eltejp?
- Svar: 2
- Visningar: 10333
D&B Max12
Någon som vill bli av med lite Max12or i bra skick?
Med vänlig hälsning, Jonas
Med vänlig hälsning, Jonas
- fre 07 jun 2024, 10:02
- Kategori: Högtalare/Slutsteg
- Tråd: Bra monitor 10" 2" Coax
- Svar: 0
- Visningar: 4070
Bra monitor 10" 2" Coax
Hej
Någon som har ett bra tips på en smidig monitor. 10/12" 2" coax
Behöver inte vara ridervänligt, men ska såklart låta bra och spela på en del.
Eller är enda vettiga lösningen typ begagnade max12or?
Tacksam för tips
Någon som har ett bra tips på en smidig monitor. 10/12" 2" coax
Behöver inte vara ridervänligt, men ska såklart låta bra och spela på en del.
Eller är enda vettiga lösningen typ begagnade max12or?
Tacksam för tips
- lör 13 apr 2024, 08:29
- Kategori: Övrigt/Off Topic
- Tråd: Märkning av utrustning
- Svar: 1
- Visningar: 5043
Märkning av utrustning
Någon som har bra tips för märkning med Loga på till exempel beltpack...
Hade helst velat märka på baksidan, så något där man inte skaver av printet och inte heller lossnar.
Tack på förhand!
Hade helst velat märka på baksidan, så något där man inte skaver av printet och inte heller lossnar.
Tack på förhand!
- ons 10 apr 2024, 20:04
- Kategori: Säljes
- Tråd: Yamaha QL1, nästan ny!!
- Svar: 1
- Visningar: 1441
Re: Yamaha QL1, nästan ny!!
Det finns två TIO till den också 
- fre 29 mar 2024, 15:27
- Kategori: Säljes
- Tråd: Yamaha QL1, nästan ny!!
- Svar: 1
- Visningar: 1441
Yamaha QL1, nästan ny!!
Yamaha QL1 köpt augusti 2023, gjort max 10 gig, ligger i Thon case, som ingår!
- sön 17 mar 2024, 17:36
- Kategori: Mikrofoner/DI-boxar
- Tråd: Mickkyrka
- Svar: 3
- Visningar: 6545
Mickkyrka
Har någon något bra exempel på en bra mickkyrka?
Vill kunna ha mickar/di, mick-kabel, stativ både långa, korta och med klumpfot.
Amptown har den nedan, men inte så bra för klumpfötter...

Vill kunna ha mickar/di, mick-kabel, stativ både långa, korta och med klumpfot.
Amptown har den nedan, men inte så bra för klumpfötter...

- tis 30 jan 2024, 22:00
- Kategori: Övrigt/Datorer
- Tråd: Slippa tvåtusen donglar för HDMI ut från Mac Studio
- Svar: 6
- Visningar: 10148
Re: Slippa tvåtusen donglar för HDMI ut från Mac Studio
https://www.amazon.se/club3D-dubbel-kon ... B072FHTZ8V
Funkar fint på Mac med m1 chip, men kräver DisplayLink mjukvara
Funkar fint på Mac med m1 chip, men kräver DisplayLink mjukvara
- mån 29 jan 2024, 08:09
- Kategori: Övrigt/Datorer
- Tråd: Slippa tvåtusen donglar för HDMI ut från Mac Studio
- Svar: 6
- Visningar: 10148
- tor 16 nov 2023, 10:48
- Kategori: Köpes
- Tråd: Interspace - MicroCue 2
- Svar: 1
- Visningar: 3519
- sön 12 nov 2023, 21:54
- Kategori: Säljes
- Tråd: 2x PSM900 L6E
- Svar: 4
- Visningar: 3734
Re: 2x PSM900 L6E
Hej
De är sålda, men hur många är du på jakt efter?
Med vänlig hälsning, Jonas
De är sålda, men hur många är du på jakt efter?
Med vänlig hälsning, Jonas
- fre 03 nov 2023, 09:11
- Kategori: Köpes
- Tråd: Sennheiser AC-3
- Svar: 2
- Visningar: 3578
Re: Sennheiser AC-3
Ja, tack 
- tis 17 okt 2023, 19:21
- Kategori: Köpes
- Tråd: Interspace - MicroCue 2
- Svar: 1
- Visningar: 3519
Interspace - MicroCue 2
Hej
Har någon en Interspace, MicroCue 2 mottagare över eller helt kit som ni är sugna på att sälja?
Med vänlig hälsning, Jonas
Har någon en Interspace, MicroCue 2 mottagare över eller helt kit som ni är sugna på att sälja?
Med vänlig hälsning, Jonas
- mån 25 sep 2023, 11:28
- Kategori: Köpes
- Tråd: Sennheiser AC-3
- Svar: 2
- Visningar: 3578
Sennheiser AC-3
Är det någon som har en Sennheiser AC-3 över till kompispris 
- sön 28 maj 2023, 12:24
- Kategori: Stulen utrustning
- Tråd: Stulen Yamaha QL1, Malmö - Hyllie
- Svar: 0
- Visningar: 8490
Stulen Yamaha QL1, Malmö - Hyllie
Hej
Har blivit av med en QL1a på Quality View i Malmö.
Natten mellan 27-28 maj.
Hör någon något, så hör av er!!!
Har blivit av med en QL1a på Quality View i Malmö.
Natten mellan 27-28 maj.
Hör någon något, så hör av er!!!
