Sökningen fann 1 träff
- mån 21 nov 2005, 18:06
- Kategori: Övrigt/Off Topic
- Tråd: Debatt ang politik och forumet
- Svar: 44
- Visningar: 22136
Mitt lilla försök att rädda Rörstrand (som för övrigt misslyckades...) var oavsett vad alla andra skriver här på forumet helt opolitiskt, min kamrat som drog igång namninsamlingen är nog den mest opolitiska människa man kan tänka sig och han ville bara göra något för att försöka få ledningen för fö...

