Hur är kvaliten och bygget i sig när det kommer till Elations MH's? Aldrig sett eller känt på dem.
Blev så väldans sugen när jag läste på om den nya lampan...MHn är väldigt liten för påstådd ljusstyrka.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Sökningen fann 1 träff
Sökningen fann 1 träff
• Sida 1 av 1
- av Philip Tsagalidis
- mån 25 okt 2010, 11:59
- Kategori: Rörliga armaturer
- Tråd: NY MH från Elation
- Svar: 7
- Visningar: 5621
Sökningen fann 1 träff
• Sida 1 av 1
Hoppa till
- Ljud & Musik
- ↳ Mikrofoner/DI-boxar
- ↳ Mixer/FX/Inserts
- ↳ DSP/Delningsfilter/EQ
- ↳ Högtalare/Slutsteg
- ↳ DJ-utrustning
- ↳ Musik/Ljudeffekter
- ↳ Övrigt ljud
- Ljus & Effekter
- ↳ Fasta armaturer
- ↳ Rörliga armaturer
- ↳ Dimmers
- ↳ Ljusbord
- ↳ Effekter
- ↳ Ljussättning
- ↳ Rökmaskiner
- ↳ Specialeffekter
- ↳ Övrigt ljus
- Bild & Datorer
- ↳ LED-/videoväggar
- ↳ Mediaservers
- ↳ Projektorer
- ↳ Övrigt/Datorer
- Övrigt
- ↳ Branschnyheter/Övriga nyheter
- ↳ On Tour
- ↳ Projekt
- ↳ Företagande
- ↳ Strömförsörjning/Ellära
- ↳ Kablar/Kontakter
- ↳ Casar/Rack/Tejp
- ↳ Tyger/Matta
- ↳ Rigg/Säkerhet
- ↳ Övrigt/Off Topic
- Annonsplank
- ↳ Stulen utrustning
- ↳ Köpes
- ↳ Säljes
- ↳ Utrustning subhyres
- ↳ Utrustning uthyres
- ↳ Personal eftersökes
- ↳ Personal erbjudes
- ↳ Samtransporter
- ljudoljus.net Forum
- ↳ Information/Regler
- ↳ Nyheter/omröstningar
- ↳ Förslag

